Vraag

Alle inkomende gesprekken zijn onbekend, ook al staat de beller in mijn adresboek

  • 17 May 2023
  • 11 reacties
  • 96 keer bekeken

Alle inkomende gesprekken zijn onbekend, ook al staat de beller in mijn adresboek. Ik heb eeb iPhone 12 mini


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Helmuth ,

Staat in het menu telefoon de nummerherkenning aan? 
 

En staan in hetzelfde menu de meldingen aan? 

Op beide is het antwoord ja….

Reputatie 7
Badge +24

Hi Helmuth, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om dit op te lossen? Eventueel via ons gratis nummer 0800 0402? Dat gaat namelijk net iets sneller. 

Hi Alex, bedankt voor je reactie. Probleem is nog aanwezig (maar alleen bij Buitenlandse nummers - ik ben 90% van de tijd in Duitsland). Ik ga morgen eens bellen. 

Reputatie 7
Badge +24

Mocht het niet lukken, vul dan even je profiel in met het telefoonnummer en geef me een seintje. 

Hi Alex, ze hebben een instellingen nagekeken en de netwerkinstellingen veranderd. Ik moest mijn telefoon herstarten. Gedaan. Probleem is nog aanwezig. Ik bevind me wel op dit moment in Duitsland. Ik weet niet of de herstart in Nederland uitgevoerd dient te worden. Maar ik zal het profiel invullen. Alvast bedankt...

Reputatie 7
Badge +24

Dat is niet nodig. Het gekke is dat het aan onze kant goed staat. Heb jij de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en dit weer te proberen? Puur om te kijken of het aan de simkaart ligt of toch aan instelling in je toestel. Dan weet ik namelijk waar ik het moet zoeken. 

Ook relevant misschien, werkt het wel als je in Nederland bent? 

Hi Alex, die mogelijkheid heb ik momenteel niet (sim kaart past niet in oude iPhone). Ik wacht totdat ik in Nederland ben en probeer het daar nog eens. Als dat niet lukt meld ik me hier weer. OK?

Reputatie 7
Badge +24

Graag, want als het met een andere mobiele telefoon ook niet werkt moet ik hier onze technische mensen aansturen. 

Nog niet in Nederland geweest maar sinds kort zie ik weer een nummer als ik gebeld word…..

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet in Nederland geweest maar sinds kort zie ik weer een nummer als ik gebeld word…..

Vooruitgang 👍. Je weet me te vinden hier mocht het nodig zijn.