Beantwoord

Android update wordt niet gevonden op mijn vervangende toestel

  • 19 May 2022
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Mijn vorige toestel was defect, dus heb ik via de verzekering een vervangend toestel ontvangen. Een Samsung Galaxy S10. Nu wil het echter zo zijn dat deze nog op Android 10 zit, en hij blijft maar aangeven dat deze up to date is. Nu weet ik dat dat niet zo is, want mijn defecte ingeleverde telefoon zat al op Android 12.

Kunnen jullie mij assisteren? De telefoon heeft een goede WiFi verbinden, dit heb ik al op verschillende netwerken geprobeerd. De de batterij is zo goed als vol. Zelfs helemaal vol aan de lader vind hij niks. Ik ben uitgelogd uit mijn Samsung account, hielp ook niet. En de telefoon naar fabrieksinstellingen gezet om vervolgens nog eens te proberen hielp helaas ook niet.

Nu zijn mijn ideeën op.

 

Groet,

 

Douwe

icon

Beste antwoord door Nick83 19 May 2022, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoelang heeft u dat toestel nu? Ik zou zeggen: geef het een paar weken de tijd. Ik denk dat er niets aan te doen is om het proces te versnellen. 

Ik heb hem nu precies een week in gebruik. Misschien ben ik inderdaad een beetje ongeduldig. Voor mijn gevoel zou het direct beschikbaar moeten zijn, want, waarom niet? Maar ik zal er even wat tijd overheen laten gaan.

Reputatie 7
Badge +24

Omdat de capaciteit van de update servers beperkt is en je zodoende gewoon moet wachten totdat je aan de beurt bent... denk ik.