Beantwoord

Apple watch multisim opnieuw installeren lukt niet,

• 24 April 2023
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Mijn multisim was niet meer actief op mijn Ultrawatch. Ik heb in de Watch-app gekeken en daar stond dat KPN multisim niet meer actief was. Het i-icoon geeft alleen de mogelijkheid om dit abo te verwijderen. Vervolgens verwijderd en via iwatch app “configureer mobiel netwerk” gebruikt om multisim opnieuw te installeren. Instructies gevolgd en ik kom uit bij inloggen KPN, vervolgens sms code ingevuld en dan krijg je de melding dat multisim al in gebruik is op een andere Apple iWatch. Dit kan niet aangezien dit de eerste en enige iWatch is die ik met mobiel netwerk kon gebruiken….

Moet er iets aan KPN kant gebeuren? Ik lees in KPN forum wel dat KPN dan een bepaalde instellingen weer even moet aanpassen.

Overigens heb ik iwatch uitzetten reeds geprobeerd, geen resultaat.

icon

Beste antwoord door PvO14 1 May 2023, 09:28

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @PvO14 . Welkom op het forum.

Heb je misschien iets aan ons kennisbank artikel?

Natuurlijk allemaal al gelezen, van alles geprobeerd. Geen resultaat.
In KPN forum staat dat het probleem bij KPN ligt. Afgelopen vrijdag maar gebeld met KPN. KPN medewerker heeft multi-sim “gestopt”. Vervolgens kon ik deze inderdaad opnieuw activeren. Helaas blijft deze nu hangen/ draaien (In de Apple Watch app staat Activeren en blijft draaien), zoals ook meerdere posts van KPN forum staat. Na 3 dagen blijven draaien maar met KPN gebeld. Krijg ik een medewerker aan de lijn waarbij ik meteen hoor dat deze medewerker geen verstand van zaken heeft helaas (basis Apple / iWatch kennis). Dat is niet erg, iedereen moet leren, maar laat zo’n iemand dan eerder doorschakelen naar een collega i.p.v. van alles te proberen zoals het blokkeren van mijn multisim. Dat maakt de problemen alleen maar groter…

Ik word vandaag teruggebeld. Hopelijk krijgt KPN het nog geregeld.

Mijn multisim was niet meer actief op mijn Ultrawatch. Ik heb in de Watch-app gekeken en daar stond dat KPN multisim niet meer actief was. Het i-icoon geeft alleen de mogelijkheid om dit abo te verwijderen. Vervolgens verwijderd en via iwatch app “configureer mobiel netwerk” gebruikt om multisim opnieuw te installeren. Instructies gevolgd en ik kom uit bij inloggen KPN, vervolgens sms code ingevuld en dan krijg je de melding dat multisim al in gebruik is op een andere Apple iWatch. Dit kan niet aangezien dit de eerste en enige iWatch is die ik met mobiel netwerk kon gebruiken….

Moet er iets aan KPN kant gebeuren? Ik lees in KPN forum wel dat KPN dan een bepaalde instellingen weer even moet aanpassen.

Overigens heb ik iwatch uitzetten reeds geprobeerd, geen resultaat.

Wat een drama ik heb hetzelfde gehad KPN medewerkers die aan de telefoon het hebben over een multisim door sturen per post en de grootste onzin ophangen… het is niet erg als je iets niet zeker weet maar wees daar transparant over en communiceer terug bellen gebeurd haast niet is mijn ervaring jammer genoeg

Reageer