Beantwoord

Batterij gaat heel snel leeg op 3 weken nieuwe iPhone, kan ik hem nog ruilen?

  • 7 December 2022
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb pas 3 weken een abonnement met telefoon. Maar ben niet tevreden. De batterij loopt achter elkaar leeg ook als ik hem niet gebruik. Ik moet de telefoon 3 keer opladen op een dag. In de winkel is het normaal dat je hem elke dag moet opladen. Ik heb ook nog een samsung telefoon en die gaat veel langer mee wel een week. Ik ben helemaal niet tevreden over KPN. Kan ik bij dit probleem met contract beëindigen? 

icon

Beste antwoord door Hoopvol 7 December 2022, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Hanneke1 je hebt garantie op je telefoon, je kunt hem voor garantie aanbieden ter controle c.q. reparatie.

Heb je bij het eerste gebruik wel de batterij een keer helemaal opgeladen en daarna een keer helemaal leeg gebeld? Dat is een vereiste voor het goed gebruiken van de batterij.

Daarna de batterij pas opladen als deze ongeveer 20% is en stoppen met laden als deze ongeveer 80/85% is.

 

Ja maar als ik hem opstuur kunnen er kosten bij komen. En de telefoon is nog helemaal nieuw

Ja maar als ik hem opstuur kunnen er kosten bij komen. En de telefoon is nog helemaal nieuw

Als het onder garantie valt zijn er voor jou geen kosten. @Hanneke1 

Is er niet een lokale Apple-store in jouw woonplaats, kun je daar even langsgaan of even met de helpdesk van Apple contact opnemen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja maar als ik hem opstuur kunnen er kosten bij komen. En de telefoon is nog helemaal nieuw

Als het onder garantie valt zijn er voor jou geen kosten. @Hanneke1 

Is er niet een lokale Apple-store in jouw woonplaats, kun je daar even langsgaan of even met de helpdesk van Apple contact opnemen.

Succes.

 

 

@Hanneke1 kijk even op deze website (iCulture). Hier vindt je tips om uit te zoeken wat je allemaal kan doen bij een hoog batterij verbruik en kan je achterhalen wat de oorzaak kan zijn. Hopelijk helpt het je.Â