Beantwoord

Bedrag in account klopt niet met factuur bedrag

  • 26 November 2022
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb gister mijn contract verlengd en ik zag vanochtend dat het rond is en hij is al ingegaan.

Echter staat in de factuur die ik in de mail krijg het volgende:

 

Echter in mijn account staat dat het 20 is. Hier staat namelijk het volgende:

 

Het lijkt alsof hier mijn hussel korting dus niet vanaf is gegaan. Nu dacht ik eerst dat de husselkorting er misschien pas in de uiteindelijke maandelijkse factuur af word geschreven, maar dat is niet zo. als ik het afgelopen jaar met mijn oude abonnement terugkijk is het bedrag dat in mijn account stond precies het bedrag dat ik uiteindelijk altijd betaalde.

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 November 2022, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Maar die €20,- is €21,50 min de €1,50 die als "Korting + 2GB" op de factuur staat.

Zo te zien klopt het precies.

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @Supergaaf ,

De KPN Husselkorting moet opnieuw eraf worden gehaald. Dat is een handmatige actie die meestal binnen enkele dagen is voltooid. 

Duurt het te lang? Dan kun je een moderator vragen dit voor jou te doen. Of je belt met 0800-0402. Dat is het snelste. 

Soms kun je de aanmelding ook zelf verzorgen: Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7

De KPN Husselkorting moet opnieuw eraf worden gehaald. Dat is een handmatige actie die meestal binnen enkele dagen is voltooid. 

De KPN Husselkorting van €2,50 is al verwerkt, die zie je ook op de factuur staan.

Er is helemaal niets mis met die factuur.

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad is de "factuur" in de bevestiging goed, maar nog niet op het account. En daar gaat de vraag over. 

Klopt @Supergaaf ,

De KPN Husselkorting moet opnieuw eraf worden gehaald. Dat is een handmatige actie die meestal binnen enkele dagen is voltooid. 

Duurt het te lang? Dan kun je een moderator vragen dit voor jou te doen. Of je belt met 0800-0402. Dat is het snelste. 

Soms kun je de aanmelding ook zelf verzorgen: Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Je had gelijk, de korting duurde gewoon even en het staat nu correct! Dankje!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo, graag gedaan.👍