Beantwoord

Beller-id inschakelen voor uitgaande gesprekken gaat niet.

  • 14 January 2022
  • 28 reacties
  • 198 keer bekeken

Badge

beller-id inschakelen voor uitgaande besprekken gaat niet. ook niet na update software, opnieuwopstarten e.d.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 January 2022, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welke telefoon heb je ? 

Loopt deze telefonie via een modem ( VOIP ) zo ja welk modem is dit dan ( V10,V10A,Box12 )

Badge

Samsung A72. Niet via modem. Via netwerl kpn

 

Reputatie 7
Badge +9

Oh mobiel... check...

Reputatie 7
Badge +9

Neem aan dat je onderstaande stappen doet.

 

 

En waar loop je dan vast ? 

Badge

Allemaal gedaan. Alles staat net zo. Ook na opnieuw opstarten met deze insteellingen. Maar het id wordt niet meegestuurd. Gecontroleerd op andere mobiele telefoons.

Reputatie 7
Badge +9

Schakel hem eens naar verborgen en voer één gesprek.

En dan weer naar niet verborgen.

Badge

Suggesties uitgevoerd. Lost het probleem niet op.

 

Reputatie 7
Badge +9

heb je dit ook als je naar andere telefoons belt ?

Badge

Inderdaad. De ontvangers van mijn telefoon-oproep, zien geen nummer of naam.

 

Reputatie 7
Badge +9

Inderdaad. De ontvangers van mijn telefoon-oproep, zien geen nummer of naam.

 

anders een Crosscheck doen, als je andere telefoon tot beschikking hebt wissel dan eens sim kaartjes uit, gaat het probleem met de simkaart mee of blijft het bij het toestel

Badge

Ik ga mijn oude telefoon opladen en dat uitproberen. Dan reageer ik weer. In ieder geval al bedankt voor de ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga mijn oude telefoon opladen en dat uitproberen. Dan reageer ik weer. In ieder geval al bedankt voor de ondersteuning.

geen probleem, mocht het probleemm bij het toestel blijven probeer het dan eens met een andere Telefoonapp

Mocht het dan weg zijn dan zit het in de standaard samsung caler App en kan dan kan je hiervan wellicht csche legen en opgeslagen data verwijderen en kijken of het helpt.

Anders kan je het toestel alstijd een fabrieksreset geven.

Badge

Misschien een domme vraag, alhoewel men vaak zegt dat domme vragen niet bestaan, als ik een fabrieksreset doe, ben ik dan mijn gegevens op de telefoon kwijt, zoals foto's, contacten e.d.

Reputatie 7
Badge +9

Misschien een domme vraag, alhoewel men vaak zegt dat domme vragen niet bestaan, als ik een fabrieksreset doe, ben ik dan mijn gegevens op de telefoon kwijt, zoals foto's, contacten e.d.

ja dus dan is het wel verstandig een backups te maken via samsung switch bijvoorbeeld, en inderdaad domme vragen bestaan niet.

Een vraag wordt gesteld voor het verkrijgen van kennis, Die kennis zal dan ontbreken anders word de vraag niet gesteld. Dat er gezegd word "Wat een domme vraag" zegt eigelijk zoveel als "Ik word deze vraag zat" maar dat ik een vraag zat word zegt vrij weinig over de wens van de vraagsteller om deze kennis te vergaren, Dus nee domme vragen bestaan niet, maar wel domme antwoorden.

Het meest waarschijnlijk is netwerk probleem of instelling. Een moderator van het forum kan dat inzien en zelfs herstellen. 

Gegevens in je forum profiel invullen voor moderator. Mobiele nummer kan in vak persoonlijke opmerkingen. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Gerrit Ditzel,

 

Het meest waarschijnlijk is netwerk probleem of instelling. Een moderator van het forum kan dat inzien en zelfs herstellen. 

Gegevens in je forum profiel invullen voor moderator. Mobiele nummer kan in vak persoonlijke opmerkingen. 

Als je jouw profiel hebt ingevuld, geef hier dan even een seintje! 

Badge

Profiel ingevuld.

Nog een opmerking: A72 toestel reset met fabrieksinstellingen uitgevoerd. Probleem niet opgelost. Volgens mij is het ontstaan na een soort van update van de simkaart ergens vorig jaar.

Volgens mij is het ontstaan na een soort van update van de simkaart ergens vorig jaar.

Euh, had je Telfort?

Na technische omzetting naar kpn kan ik me meer van dit soort topics herinneren. Allemaal hersteld. Sommige door te switchen naar een echte kpn simkaart. I.p.v. de ex-telfort kaart. Bij anderen was een aanpassing in de netwerkinstellingen bij kpn zelf de crux.

Badge

Ja eerst Telfort, maar dat werd KPN. Dat bedoelde ik met die update van de simkaart.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Gerrit Ditzel, ik heb de netwerkinstellingen aangepast in ons systeem. Na een herstart zou jouw nummer weer zichtbaar moeten zijn. Laat je even weten of dat ook het geval is? 

Badge

Nee, het is niet opgelost. Ik heb een nieuwe simkaart besteld.

Reputatie 7
Badge +19

Laat maar weten wanneer de nieuwe simkaart binnen is, dan controleer ik direct de netwerkinstellingen voor je @Gerrit Ditzel 

Badge

Ik heb hem binnen en geinstalleerd. Maar beller id werkt nog niet.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Gerrit Ditzel, ik heb beide 06-nummers even gecontroleerd en dingen aangepast. Voor beide nummers is de uitgaande nummerweergave nu ingeschakeld. Voor de zekerheid nog even beide telefoons herstarten en dan werkt het allemaal weer. 

Badge

Dank jullie wel. Het werkt!!