Beantwoord

Bestelling gelijk geannuleerd per mail

  • 24 May 2023
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb zojuist tot twee maal toe mijn abonnement verlengt met een iPhone 14 pro purple. Beide keren wordt de bestelling geannuleerd met het bericht dat er binnen twee dagen contact met mij wordt opgenomen. Ik heb drie abonnementen lopen hier thuis voor ons gezin dus snap niet zo goed wat er nu elke keer mis gaat… hoe komt het dat mijn bestelling direct geannuleerd wordt? Hoor het graag

icon

Beste antwoord door jimny 24 May 2023, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Je kunt het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je medewerker wilt spreken

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Japper77! Heb je deze bestellingen maandag geplaatst? We hebben die dag een storing gehad. Hierdoor werd in sommige gevallen een bestelling afgewezen omdat onterecht door het systeem werd aangegeven dat het bedrag voor de telefoon niet geleend zou kunnen worden. 

Dit is ondertussen opgelost. De bestellingen die hierdoor zijn afgewezen zijn opnieuw geplaatst. Als het goed is heb je hier dan al bericht van gehad. 

Als je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice, bel dan zoals @jimny aangeeft 0800-0402. Dan maken we het met je in orde. 🙂