Beantwoord

Bestelling iPhone SE zwart 64 erg vertraagd

  • 18 January 2022
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemorgen, eind november een bestelling geplaatst voor een nieuwe iphone SE Zwart. Tot en met nu nog steeds niet op voorraad. Tot de week van 3 januari werden we wekelijks per mail op de hoogte gehouden wat de status is/was. Hierna is er geen mail meer ontvangen van wat de status is van onze bestelling. Ik begrijp dat er heel veel mensen een soort gelijk toestel hebben besteld alleen wanneer word het wachten beloond? Nu is er helemaal geen communicatie meer naar klant toe ivm lopende bestelling.

Ik hoor graag iets terug.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 January 2022, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Even bellen met 08000402, dan kunnen ze kijken wat verwachting is.

Reputatie 7

Hoi @Risyma, welkom bij ons op het forum. De zwarte iPhone SE 64GB is een erg populair model inderdaad. We zijn hiervoor in afwachting van nieuwe leveringen van Apple voordat we ze kunnen leveren. Momenteel is er nog geen informatie over wanneer de volgende levering wordt verwacht. De telefonische collega's zullen datzelfde zien.

Tot het toestel geleverd kan worden is het voor ons ook afwachten. Zodra het toestel geleverd kan worden zal je daar een bericht over krijgen, ook zal de status in Mijn Bestelling dan worden aangepast.Â