Beantwoord

Bonus niet gekregen van Recommerce en ze zijn onbereikbaar via mail

  • 4 May 2023
  • 11 reacties
  • 54 keer bekeken

Op mijn ingeruilde toestel heb ik nog geen bonus gekregen. Ik heb recommence al diverse malen gemaild maar nog steeds geen reactie. Is er een telefoonnummer waar ik hem op kan bereiken?

icon

Beste antwoord door Kirsten0803 30 May 2023, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kirsten0803, welkom hier. 

Wat balen dat je nog geen reactie hebt gehad. Dat is niet wat je mag verwachten. Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder. Ondertussen wel reactie gehad? Zo niet, dan hoor ik het graag van je. 

Hoi,  nee ik heb tot op heden geen reactie gekregen. Kun jij mij hier verder mee helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Ja, ik ga het doorzetten zodat het verder uitgezocht kan worden. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. En on persoonlijke opmerkingen het merk en type toestel dat je opgestuurd hebt willen toevoegen en het ordernummer van het nieuwe toestel. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dank! Ik heb alles in mijn instellingen geplaatst. Hoop snel wat van jou te vernemen. Groetjes Kirsten

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb alles doorgezet naar de back office. Zij gaan nu verder kijken wat ze er mee kunnen. Mocht jij wat horen, dan hoor ik dat graag. Mocht ik wat horen, zal ik het je ook zeker laten weten. 

Beste Bart, is er inmiddels al

meer bekend. Ik vind het erg lang duren. Groet Kirsten

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen terugkoppeling weer gehad. Zodra ik die heb hoor je van mij. Ik kan het niet versnellen. Het kan denk ik wel tot 3 weken duren. :(

Reputatie 7
Badge +20

Super dat het nu gelukt is. Alleen jammer dat het zo lang geduurd heeft. 

Mocht je nog verdere vragen krijgen, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb reactie gehad. Recommerce gaat er mee bezig. Hoor graag als je het geld hebt ontvangen. Vermoedelijk deze week. 

Ik heb het gekregen! Dank!

Reputatie 7
Badge +20

Super! 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.Â