Beantwoord

Bundel Buitenland werkt niet; kan huisarts niet bellen

  • 19 May 2022
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik ben op dit moment op Curaçao en ik heb de Bundel Buitenland aangezet door midden van een SMS. Maar hij doet het nog steeds niet? Ik belde naar mijn huisarts en dat lukt ook niet. Kan je met deze bundel alleen naar mobiele nummers bellen of ook vaste telefoonnummers? Lijkt mij allebei….. 

 

Bedankt alvast! 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 May 2022, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mamatofu, welkom op het KPN Forum vanaf Curaçao!

Je hebt een bundel gekocht, maar toch kan je jouw huisarts niet bellen. Ook zonder bundel zou dit wel moeten kunnen! Het is belangrijk dat je de eerste 0 in het telefoonnummer vervangt door 0031 of +31. Dus stel het telefoonnummer is 0612001200, dan wordt dat 0031612001200. Heb je dit wel gedaan?

Als het hiermee niet werkt, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.