Vraag

Bundel data buitenland geactiveerd maar alsnog kosten

  • 12 May 2023
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedendag,

zojuist heb ik in Israël een buitenland data bundel besteld. Ik heb hier een bevestiging van gekregen via SMS. Daarna heb in data roaming ingeschakeld en nu kreeg ik vrij snel erna een sms’je dat ik aan 80% van 60,50 verbruik zit.

het lijkt erop alsof die bundel pas later is geactiveerd dan het sms’je? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @CPNL! Welkom op het forum. Zo te horen heb je zelf alles goed gedaan. Dan is het raar dat er toch kosten zijn ontstaan. 

Wil je hier een screenshot plaatsen van de bevestiging van het aanzetten van de bundel? En laten weten of je in Israël bij de grens was, waardoor mogelijk toch verbinding met een ander land gemaakt kan zijn? Ook zou ik nog willen vragen of je een SMS hebt gehad op het moment dat je de grens over bent gegaan. 

Vul als laatste je profiel in. Dan kan ik je in onze systemen vinden. En laat ik hier weten waarom deze kosten in rekening zijn gebracht. 

Hi Bram, 

 

Zie bijlage voor screenshot, het smsje van de 80% is echt enkele minuten na de activatie van de bundel ontvangen (had expres gewacht op SMS voordat ik mijn roaming aanzette..)

Ik was in Tel Aviv, dat is naar mijn weten vrij ver van een grens met een ander land, dus het lijkt me ook niet mogelijk dat ik verbonden was met netwerk van een ander land..

 

Groeten,

Charles

 

Hi @Bram_ heb je hier nog nieuws over? Het is nog steeds niet opgelost en bij de klantenservice word ik van kastje naar de muur gestuurd  

Reputatie 7
Badge +17

@CPNL Ik heb het voor je uitgezocht. Omdat in het resultaat ook persoonlijke gegevens staan heb ik deze via privébericht naar je gestuurd. Ik wil je vragen hier naar te kijken. 

Reageer