Beantwoord

Centerparcs hotspot

  • 22 June 2018
  • 2 reacties
  • 37078 keer bekeken

Deze week met het gezin lekker op vakantie bij CP Bostalsee. Eerste twee dagen met tablets en telefoons gebruik gemaakt van de gratis (beperkte snelheid) wifi. Helaas lukt het op iPad en 1 telefoon (LG met android) niet meer om verbinding te maken. Probleem lijkt hetzelfde, na verbinden met het netwerk kom ik via enkele redirects op een landing pagina met de volgende tekst:

Welcome at this location. Log out from KPN Hotspots: Type: http://logout.hotspots in the URL bar and press enter. Click on the "logout" button and you are logged out.

Op de enige nog met wifi werkende telefoon kom ik op een andere landing pagina waar ik kan kiezen tussen gratis wifi of betaalde premium wifi. Het oproepen van de logout pagina werkt, de logout knop verschijnt. Helaas als ik op deze knop klik kom ik weer op dezelfde foutieve landingspagina 😑

Wat gaat er fout en wat kan ik doen om weer op de wifi te komen?
icon

Beste antwoord door MdSm 24 June 2018, 21:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Goedemiddag Mdsm,

Ik hoop dat jullie een mooie tijd hebben samen! 🙂 Balen dat je problemen ervaart met het verbinden met HotSpots. Ik zou je willen adviseren om alle opgeslagen netwerken eerst even van je apparaten te verwijderen en daarna opnieuw proberen te verbinden. Ik ben benieuwd of je daarna wel weer kunt verbinden.

Laat je het aan me weten?
Probleem is inmiddels opgelost. Het gratis beperkte internet heeft niet alleen beperkte snelheid naar ook een beperkte hoevelheid totale data. Dit was op de betreffende devices het geval. Helaas geeft de hotspot landing pagina dit niet aan.

Reageer