Beantwoord

contract openbreken na afbetaling toestel krediet

  • 19 May 2022
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Mijn toestel is in februari kapot gegaan en toen heb ik mijn toestel krediet afbetaald en ik vroeg mij af of mijn abonnement open gebroken kan worden nadat ik het toestel krediet dus heb afbetaald om een nieuw abonnement met toestel te nemen?

want als ik naar de klantenservice bel word Er door de ene college gezegd dat het wel kan en de andere zegt van niet dus ik weet het allemaal niet meer.

icon

Beste antwoord door RBxx 19 May 2022, 23:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit kon in het verleden. Maar KPN heeft het afgeschaft. Ze doen het dus nu niet meer.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Shansr , het omzetten kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd.

Alleen een ‘echt’ (vanaf het begin) sim-only kan na 3 maanden looptijd opengebroken worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

 

Oke top dankje wel voor jullie reactiesÂ