Beantwoord

Contract vorige telefoon i.v.m. schade verzekering

  • 26 January 2022
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik ben ingelogd op “Mijn KPN”, zie wel de contractduur maar niet de volledige overenkomst.

Ik heb op zoek naar het contract van mijn vorige Samsung S8 (Dus het abonnement voor mijn huidig abonnement) Dit moet de verzekering hebben om een schadekwestie af te handelen.

De contracten kan ik als document niet terugvinden.

 

Graag hoor ik van jullie.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 January 2022, 09:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elper, ik kijk graag voor je of ik hem naar je kan verzenden!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, én de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elper, ik zie nog geen gegevens in je profiel staan, zou je die nog in willen vullen als het de bedoeling is dat ik voor je aan de slag ga? :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie nu wel een aantal gegevens, waardoor dank @Elper  Zou je ook nog het mobiele nummer waar het om gaat, én de laatste 3 cijfers van je IBAN willen noteren en hier even een berichtje achter willen laten als je dat hebt gedaan? Dan weet ik direct dat je wat in hebt gevuld :slight_smile:

Waar kan ik dat kwijt in mijn profiel? Ik mag hiet niets inhangen...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elper,

Ik heb het contract naar je gemaild, laat je het even weten als je hem in goede orde ontvangen hebt?

Hi @Elper,

Ik heb het contract naar je gemaild, laat je het even weten als je hem in goede orde ontvangen hebt?

Nee, nog niets ontvangen

Yes, ontvangen zat in de spam. Tx

Reputatie 7
Badge +20

Yes, ontvangen zat in de spam. Tx

Ok top dat je daar ook een kijkje hebt genomen! :slight_smile: