Beantwoord

DUO simkaart aanvragen lukt niet

  • 20 May 2022
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik wil graag een duo simkaart aanvragen,  maar dat lukt niet.

 

Met vriendelijke groet, 

JM Biever-Witteman 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door B José 20 May 2022, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @B José kun je ook in de lokale KPN-winkel vragen en meteen geactiveerd meenemen, wel even legitimatie meenemen.

Denk er wel aan dat met een DUO-kaart er maar met 1 toestel tegelijk gebeld kan worden, het is dus of met de ene bellen of met de andere, niet beide tegelijk.

 

Ha Jan D,

Dank je wel voor je antwoord. 

Ik heb intussen de nieuwe app geïnstalleerd  en van daaruit kon ik wel een nieuwe simkaart bestellen. 

Ik weet dat ik maar 1 telefoon tegelijk kan gebruiken. 

Komt goed.

Hallo @B José , bedankt voor de update, goed dar het gelukt is.

 

Nou, dat was een teleurstelling.

In de brief stond dat de andere simkaart uitgeschakeld zou worden zodra de nieuwe geactiveerd was.

Dat was niet de bedoeling. 

KPN klantenservice gebeld. 

Nee hoor! De oude in de 1e telefoon zou gewoon blijven werken.

Oké,  dank u wel.

Geactiveerd.... oude simkaart werd wel uitgeschakeld. 

 

Fijn... nu heb ik nog geen duokaart!

Grrrr

Dan heb je geen Duo simkaart gekregen of aangevraagd, je hoort er 2 tegelijk te krijgen, ze moeten namelijk identiek zijn.

Reputatie 7
Badge +24

@B José, welkom hier. 

Zou ik anders mee mogen kijken? Desnoods kan ik ze voor je bestellen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?