Beantwoord

E-sim activeren lukt niet zonder nummer. Waar vind ik die?

  • 16 September 2022
  • 14 reacties
  • 351 keer bekeken

Ik probeer de stappen te volgen om mijn E-Sim te activeren, maar daarvoor heb ik een telefoonnummer nodig. Ik lees in andere berichten dat deze in de bestelbevestiging zou moeten staan, maar dat is niet het geval. Hier staat slechts mijn oude/huidige nummer in voor de contactinformatie.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 September 2022, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @baastiiaan . Welkom op het forum.

Hoe is dit afgelopen? Heb je uiteindelijk wel je nummer gevonden?

Hoi Erwin,

 

Nee, helaas nog niet. 

Dan wil ik graag even meekijken, @baastiiaan .  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Kun je ook nog iets meer context geven? Jij bent een nieuwe abonnee? Met een nieuwe mobiel nummer? 

Dat klopt inderdaad. Ik heb een nieuwe telefoon met een abonnement van KPN, maar toen ik de telefoon binnen kreeg kon ik nergens het nieuwe telefoonnummer vinden die ik wel nodig heb en gekregen zou moeten hebben om de eSIM te activeren. 

@baastiiaan : op het adres dat jij noemt vind ik alleen een vast abonnement. En niet op jouw naam.  Kun je het verder toelichten? (en desnoods de gegevens aanpassen zodat ik jou kan vinden)

Ik weet niet wat ik verder nog kan aangeven. Er zou een bestelling op mijn naam bij jullie moeten zijn. 
 

Is er ook een efficiëntere manier om met jullie klantenservice te communiceren dan via een forum? Een e-mail adres misschien?

Maar de bewoner/contractant op dat adres heeft een andere naam. Is dat familie? Of woon je in een studentenhuis?  

Voor direct contact kun je het beste bellen met 0800 0402

Dat is mijn huisgenoot. We hebben ook tv en internet van KPN, maar het gaat nu om een mobiel abonnement. 

Ik heb wat gevonden!  Op 9-9 heb jij een besteloverzicht gekregen per mail ( b____________g@live.nl )
Hier staat het nieuwe nummer in vermeld. 

Op 16-9 heb je een mail gehad met verder instructies.

Laat je weten of je die terug kunt vinden?

 

 

Het zal wel aan mij liggen, maar het enige telefoonnummer dat ik vind ik mails van 9-9 is mijn huidige telefoonnummer, dus niet de nieuwe… Waar zou dat moeten staan?

Verhip. Nu je het zegt.  Raar allemaal. Je nieuwe nummer moet gewoon in je contract staan.

 

Ik stuur je een privébericht

Hoi @baastiiaan . Ik ben er achter!

Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/  vul daar het bestelnummer en je postcode in

Je krijgt dan een overzicht van mailtjes. Op 20-9 is een belangrijke mail verstuurd waarin jouw nummer staat. (in de bijlage)

Het lijkt er op dat die mail niet bij jou is aangekomen (en hij staat ook niet in mijn systeem).  Daar zit dus de fout.

Laat je weten of je het kunt vinden?

Is het gelukt?

Het is gelukt! Dank, Edwin.Â