Sticky e-sim

E-Sim bij KPN

  • 4 November 2020
  • 981 reacties
  • 64856 keer bekeken
E-Sim bij KPN

Toon eerste bericht

981 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha iedereen! We hebben een fout in de MijnKPN app ontdekt, dat de vertraging veroorzaakt. Wordt aan gewerkt! 

Is de verwachting dat het vanavond nog wordt opgelost of kan je daar geen uitspraak over doen

Ik verwacht 't wel, maar doe geen belofte!:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +9

Pfff… zware bevalling en wederom tekenend voor KPN… maar na diverse pogingen nu toch actief

Reputatie 1

Hij werkt , zakelijk en privé op 1 toestel 

 

ben wel gelijk 5g kwijt, dat had ik vast kunnen weten maar had ik niet voorzien.. (iPhone 12)

Reputatie 6
Badge +3

Ja!! Gelukt! Kwam er nu ook doorheen!

Mooi proces ook met duidelijke stappen!

Bedankt KPN! Top werk. 💪🏼👍🏼

Hier is hier ook gelukt.

draai nu op esim

Gelukt!

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij werkt nu niks meer. Kreeg ook steeds foutmeldingen over code die niet geactiveerd kan worden of iets van die strekking.

Zag op een gegeven moment wel iets met primair en secundair in mijn iPhone maar geen verbinding. Heb daarna mijn simkaart terug geplaats en de ‘nieuwe’ accounts verwijdert maar krijg nu geen service meer met de simkaart. Alles al een keer opnieuw opgestart maar helaas…..

 

Kan nu ook geen sms met code ontvangen als ik het opnieuw probeer.

Help!

Reputatie 7
Badge +8

Hier inmiddels ook gelukt.

kon alleen nergens terug vinden dat pincode standaard 0000 is had ik maar gegokt

Is er een manier om in 1 keer alle contacten te laten bellen via lijn 1 of lijn. Kan wel handmatig per contact maar dat is een werk. 
als ik de contacten uitzet en de lijn wisselt naar lijn 2 en dan weer de contacten toevoegt gaat het goed. Alleen als ik dan weer de standaard lijn wisselend naar lijn 1 gaan de contacten ook weer terug....

Badge

Bij mij werkt nu niks meer. Kreeg ook steeds foutmeldingen over code die niet geactiveerd kan worden of iets van die strekking.

Zag op een gegeven moment wel iets met primair en secundair in mijn iPhone maar geen verbinding. Heb daarna mijn simkaart terug geplaats en de ‘nieuwe’ accounts verwijdert maar krijg nu geen service meer met de simkaart. Alles al een keer opnieuw opgestart maar helaas…..

 

Kan nu ook geen sms met code ontvangen als ik het opnieuw probeer.

Help!

Ik heb precies hetzelfde. 

Het is mij inmiddels gelukt ! heb nu zowel KPN (prive) als Vodafone (zakelijk) in 1 toestel, eindelijk van mijn iPhone 6 af !

Reputatie 3
Badge +1

Hang nu aan de telefoon (vaste lijn) met de helpdesk maar hoor daar ook alleen maar vraagtekens. Lijkt wel of simkaart niet meer actief is. Kijken of ze het kunnen oplossen. Hang nu in de wacht omdat men het moet navragen wat nu te doen. Lekker dan……..

Reputatie 7
Badge +30

 

Ik heb inmiddels begrepen dat het moet werken inderdaad!

Is er een manier om in 1 keer alle contacten te laten bellen via lijn 1 of lijn. Kan wel handmatig per contact maar dat is een werk. 
als ik de contacten uitzet en de lijn wisselt naar lijn 2 en dan weer de contacten toevoegt gaat het goed. Alleen als ik dan weer de standaard lijn wisselend naar lijn 1 gaan de contacten ook weer terug.…

 

Bij mij werkt nu niks meer. Kreeg ook steeds foutmeldingen over code die niet geactiveerd kan worden of iets van die strekking.

Zag op een gegeven moment wel iets met primair en secundair in mijn iPhone maar geen verbinding. Heb daarna mijn simkaart terug geplaats en de ‘nieuwe’ accounts verwijdert maar krijg nu geen service meer met de simkaart. Alles al een keer opnieuw opgestart maar helaas…..

 

Kan nu ook geen sms met code ontvangen als ik het opnieuw probeer.

Help!

Ik heb precies hetzelfde. 

@Dazzling1 goede vraag. Ga ik uitzoeken.

 

@MoJo-3661 en @iscorpio dit is balen.. Ik ben benieuwd of je er met de telefonische klantenservice uitkomt. Mocht dat niet zo zijn, vul even je forumprofiel aan, @iscorpio. Dan ga ik het voor jullie beiden uitzoeken. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik geef het op voor vandaag

Gelukt hier, klein uur geleden actief. 

Het functioneert… Eindelijk….

Reputatie 2

Hij werkt , zakelijk en privé op 1 toestel 

 

ben wel gelijk 5g kwijt, dat had ik vast kunnen weten maar had ik niet voorzien.. (iPhone 12)

 

Had je zeker kunnen weten! Betreft een IOS dingetje. Zal spoedig gefixed worden. https://www.theverge.com/2020/10/19/21523718/apple-iphone-12-5g-dual-sim-mode-launch-issue-update

 

Hier werkt het inmiddels ook. Aanhouder wint.

Het werkt! Dank!

Badge

 

Ik heb inmiddels begrepen dat het moet werken inderdaad!

Is er een manier om in 1 keer alle contacten te laten bellen via lijn 1 of lijn. Kan wel handmatig per contact maar dat is een werk. 
als ik de contacten uitzet en de lijn wisselt naar lijn 2 en dan weer de contacten toevoegt gaat het goed. Alleen als ik dan weer de standaard lijn wisselend naar lijn 1 gaan de contacten ook weer terug.…

 

Bij mij werkt nu niks meer. Kreeg ook steeds foutmeldingen over code die niet geactiveerd kan worden of iets van die strekking.

Zag op een gegeven moment wel iets met primair en secundair in mijn iPhone maar geen verbinding. Heb daarna mijn simkaart terug geplaats en de ‘nieuwe’ accounts verwijdert maar krijg nu geen service meer met de simkaart. Alles al een keer opnieuw opgestart maar helaas…..

 

Kan nu ook geen sms met code ontvangen als ik het opnieuw probeer.

Help!

Ik heb precies hetzelfde. 

@Dazzling1 goede vraag. Ga ik uitzoeken.

 

@MoJo-3661 en @iscorpio dit is balen.. Ik ben benieuwd of je er met de telefonische klantenservice uitkomt. Mocht dat niet zo zijn, vul even je forumprofiel aan, @iscorpio. Dan ga ik het voor jullie beiden uitzoeken. 

Helaas geen vaste telefoon in huis dus bellen met de klantenservice gaat nie luk nie 😱

Hallo, ik heb het even afgewacht maar zit met de volgende situatie: ik zou graag mijn persoonlijke kpn esim op mijn werktelefoon willen zetten. Echter alleen om te bellen. Kan ik dan nog whatsapp op mijn persoonlijke telefoon houden? DWZ: is duo sim mogelijk, of wordt de fysieke simkaart in mijn eigen telefoon afgesloten?

op android kun je namelijk dual whatsapp, maar op iPhone alleen icm business whatsapp.

 

hoor graag!

 

overigens gebruik ik esim al een tijdje op mijn werktelefoon op reis icm Airalo, ideaal!

 

Reputatie 3
Badge +1

@Marcia_  Helpdesk kan zien dat mijn simkaart in de error staat en kunnen ze niet resetten op afstand want dan hebben ze het lange simkaart nummer nodig wat ik niet bij de hand heb. Zit niks anders op dan morgen bij een KPN winkel een nieuwe simkaart te halen geven ze aan.

Ben ik mooi klaar mee, dacht even snel de E-sim te activeren. Doet men op de achtergrond dus iets met mijn huidige simkaart waardoor deze niet meer werkt !!

Badge

@Marcia_  Helpdesk kan zien dat mijn simkaart in de error staat en kunnen ze niet resetten op afstand want dan hebben ze het lange simkaart nummer nodig wat ik niet bij de hand heb. Zit niks anders op dan morgen bij een KPN winkel een nieuwe simkaart te halen geven ze aan.

Ben ik mooi klaar mee, dacht even snel de E-sim te activeren. Doet men op de achtergrond dus iets met mijn huidige simkaart waardoor deze niet meer werkt !!

Ik heb net online maar een nieuwe simkaart besteld. 

Reputatie 1
Badge

Bij mij werkt nu niks meer. Kreeg ook steeds foutmeldingen over code die niet geactiveerd kan worden of iets van die strekking.

Zag op een gegeven moment wel iets met primair en secundair in mijn iPhone maar geen verbinding. Heb daarna mijn simkaart terug geplaats en de ‘nieuwe’ accounts verwijdert maar krijg nu geen service meer met de simkaart. Alles al een keer opnieuw opgestart maar helaas…..

 

Kan nu ook geen sms met code ontvangen als ik het opnieuw probeer.

Help!

Ik heb dit dus nu ook. Nu werkt niks meer. Na het 4G fiasco (dat bij mij enkel werkt met Portalmmm vervanging) is dit de tweede keer dat KPN in korte tijd enorm blundert. Wat jammer dat ik tot Aug. volg. jaar aan mijn abbonnement vastzit. Echt, jongens toch. Moet ik nu weer een klantenservice gaan bellen die mij terug gaan bellen omdat ze niks weten? Kennelijk.

Hallo, ik heb het even afgewacht maar zit met de volgende situatie: ik zou graag mijn persoonlijke kpn esim op mijn werktelefoon willen zetten. Echter alleen om te bellen. Kan ik dan nog whatsapp op mijn persoonlijke telefoon houden? DWZ: is duo sim mogelijk, of wordt de fysieke simkaart in mijn eigen telefoon afgesloten?

op android kun je namelijk dual whatsapp, maar op iPhone alleen icm business whatsapp.

 

hoor graag!

 

overigens gebruik ik esim al een tijdje op mijn werktelefoon op reis icm Airalo, ideaal!

 

De Fysieke sim werkt niet meer, en duo sim is niet mogelijk. 

Ik gebruik ook Whatsapp en Whatsapp Business op mijn iPhone, werkt voor mij ideaal maar misschien voor jou geen optie..

Hallo, ik heb het even afgewacht maar zit met de volgende situatie: ik zou graag mijn persoonlijke kpn esim op mijn werktelefoon willen zetten. Echter alleen om te bellen. Kan ik dan nog whatsapp op mijn persoonlijke telefoon houden? DWZ: is duo sim mogelijk, of wordt de fysieke simkaart in mijn eigen telefoon afgesloten?

op android kun je namelijk dual whatsapp, maar op iPhone alleen icm business whatsapp.

 

hoor graag!

 

overigens gebruik ik esim al een tijdje op mijn werktelefoon op reis icm Airalo, ideaal!

 

De Fysieke sim werkt niet meer, en duo sim is niet mogelijk. 

Ik gebruik ook Whatsapp en Whatsapp Business op mijn iPhone, werkt voor mij ideaal maar misschien voor jou geen optie..

Thanks voor je reactie, duidelijk! Misschien toch maar whatsapp business gebruiken dan😃

Hallo, ik heb het even afgewacht maar zit met de volgende situatie: ik zou graag mijn persoonlijke kpn esim op mijn werktelefoon willen zetten. Echter alleen om te bellen. Kan ik dan nog whatsapp op mijn persoonlijke telefoon houden? DWZ: is duo sim mogelijk, of wordt de fysieke simkaart in mijn eigen telefoon afgesloten?

op android kun je namelijk dual whatsapp, maar op iPhone alleen icm business whatsapp.

 

hoor graag!

 

overigens gebruik ik esim al een tijdje op mijn werktelefoon op reis icm Airalo, ideaal!

 

De Fysieke sim werkt niet meer, en duo sim is niet mogelijk. 

Ik gebruik ook Whatsapp en Whatsapp Business op mijn iPhone, werkt voor mij ideaal maar misschien voor jou geen optie..

Thanks voor je reactie, duidelijk! Misschien toch maar whatsapp business gebruiken dan😃

@ KPN komt dit in de toekomst nog wel? Nu zit ik ook met mijn zakelijke en privé iCloud.

Reageer