Beantwoord

E-sim voor Samsung Smart Watch. Wanneer gaat dat komen?

  • 27 January 2023
  • 15 reacties
  • 1970 keer bekeken

Reputatie 1

Er zijn al heel wat topics over aangemaakt, maar nergens lees ik op welke termijn de E-Sim voor de Smart Watch van Samsung beschikbaar komt. Bij deze de vraag of jullie een richting aan kunnen geven op welke termijn de E-Sim voor Samsung Smart Watches beschikbaar komt?

Woensdag heb ik nog een medewerker van de KPN aan de lijn had om een dubbele simkaart aan te vragen voor mijn Samsung Smart Watch, daar ik toen nog in de veronderstelling was dat er een fysiek simkaartje in ging. Deze is heel snel geleverd, donderdag al (nog sneller dan de Smart Watch zelf). Wat ik vervelend vind is dat er toen niet is gezegd dat er met deze smart watch geen gebruik gemaakt kan worden van het KPN netwerk.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 June 2023, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frank_v_D ,

Daar is nog niets over bekend. (En ja, dat is het standaard antwoord wat dan steeds gegeven wordt.)

 

Is KPN Multisim ook beschikbaar voor klanten met een Samsung smartwatch?

 

KPN Multisim is nog niet beschikbaar voor Samsung smartphones en watches. We werken er hard aan om Multisim ook voor Samsung wearables te activeren.

 

Hou dit forum in de gaten voor het laatste nieuws. 

Bron: 

 

Wie weet welke provider de Samsung watch dan wel ondersteund?

Reputatie 7
Badge +18

Wie weet welke provider de Samsung watch dan wel ondersteund?

Volgens mij alleen T-Mobile.

 

Ik bekijk nu al een aantal maanden dit forum en er is nog steeds geen e-sim voor de Samsung horloge. 

Wat is het probleem waar KPN mee kampt?  Zijn het de financiën, techniek of andere grote problemen?

Reputatie 7

Er is niets over bekend @Hans Oude Breuil, er is niet meer over te zeggen dan dat. Mocht het in de toekomst mogelijk worden dan zullen we het aankondigen. 

Waarom dan wel appels ondersteunen?

Er is niets over bekend @Hans Oude Breuil, er is niet meer over te zeggen dan dat. Mocht het in de toekomst mogelijk worden dan zullen we het aankondigen. 

Dat zal dan wel wereldnieuws worden.

Na al die tijd is het ons ook gelukt wat andere al een tijdje kunnen.

Reputatie 1

Mijn abonnementen, mobiel en vast lopen tegelijkertijd in de zomer af. Ik hoop voor die tijd wat meer nieuws te horen, anders wordt het een overstap met alle abonnementen

Reputatie 1

Waarom dan wel appels ondersteunen?

Waarschijnlijk omdat ze een exclusiviteits deal hebben met apple 🙄 als het daarmee kan kan het net zo goed met android wearables.

De vraag is alleen of dat een jaar is of langer dan dat 😅

Waarom dan wel appels ondersteunen?

Waarschijnlijk omdat ze een exclusiviteits deal hebben met apple 🙄 als het daarmee kan kan het net zo goed met android wearables.

De vraag is alleen of dat een jaar is of langer dan dat 😅

Ik denk dat het niet gaat gebeuren. Heer Jasper praat over het mogen mogelijk worden. Da's ongeveer hetzelfde als "eventueel misschien"😇

Reputatie 7

Er is simpelweg geen informatie over, daardoor kunnen wij er ook niets over vertellen. Als ik meer zou zeggen of jullie vragen zou beantwoorden zuig ik dat letterlijk uit mijn duim. Daar hebben jullie niets aan, jullie hebben meer aan de realiteit en dat is dat er niets bekend is.

Er is simpelweg geen informatie over, daardoor kunnen wij er ook niets over vertellen. Als ik meer zou zeggen of jullie vragen zou beantwoorden zuig ik dat letterlijk uit mijn duim. Daar hebben jullie niets aan, jullie hebben meer aan de realiteit en dat is dat er niets bekend is.

Jasper, er is altijd informatie. 

Ik denk dat jij de informatie niet kent, maar binnen kpn zijn uiteraard wel mensen die het weten. Je kunt wachten op die informatie maar je kunt ook actief informatie ophalen.

Er kunnen verschillende redenen zijn om die informatie niet met jou te delen en dus ook niet met ons.

Maar een reactie zoals eerder van Noordzee, 3 maanden geleden, dat er hard aan gewerkt wordt, is dan ook uit de lucht gegrepen. Zulke uitspraken moet je niet doen als er niets bekent is.

Kpn veroorzaakt zelf, door geen correcte informatie te geven, dat Samsungklanten beginnen te klagen. Op de de vraag over ondersteuning voor Samsung horloges is nee ook een antwoord. 

Ik ben er van overtuigd dat ook jij je niet gemakkelijk voelt met deze gang van zaken.

Dit gaat nu al ruim 6 maanden op deze manier. Geen duidelijke antwoorden of tijdspaden, waarom? Geef daar eens een duidelijk antwoord op. Is het werkelijk zo'n moeilijk item voor KPN, of spelen er andere belangen. Als jarenlange klant van KPN wil ik weten wat ik kan verwachten, anders houdt het voor mij op. 

Reputatie 7

Zoals eerder aangegeven is die informatie simpelweg niet bekend. De antwoorden op je vragen bestaan op dit moment niet.

Als het mogelijk wordt kondigen we het aan. Als we niets aankondigen is er niets bekend. Dat is wat het is.

Reputatie 7
Badge +16

En deze dag is eindelijk aangebroken:
Vanaf vandaag is de KPN Multisim ook beschikbaar voor de Samsung Galaxy Watch:
 

 

Eventuele vragen of opmerkingen kun je kwijt in het bovenstaande topic!