Beantwoord

eSIM bij KPN

  • 21 August 2019
  • 472 reacties
  • 85378 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

472 reacties

Reputatie 2

Als wij iets navragen wil dat, helaas, niet altijd zeggen dat we dan ook snel een antwoord krijgen. Er is op dit moment nog niet meer duidelijkheid te geven dan wat al op de website staat. Zodra we wel meer info hebben laten we het echt weten.

Let op het antwoord krijgen we pas als het uit is 

of misschien wel een antwoord als binnenkort 

of ze zijn hard bezig achter de schermen 

in idergeval een antwoord wat nietszeggend is

Het antwoord krijgen wij pas als het al uit is en wij het eerder melden dan de aangewezen forum mods.

Reputatie 2

Heel teleurstellend dat de datum keer op keer vooruit wordt geschoven. :rolling_eyes:

Reputatie 5
Badge +4

Komende week is de laatste week van oktober. Het zou dus kunnen gebeuren gelet op de eerdere KPN uitspraak; In de loop van oktober 😏

Komende week is de laatste week van oktober. Het zou dus kunnen gebeuren gelet op de eerdere KPN uitspraak; In de loop van oktober 😏

Reken er maar niet op.

Komende week is de laatste week van oktober. Het zou dus kunnen gebeuren gelet op de eerdere KPN uitspraak; In de loop van oktober 😏

Waar eerst stond oktober staat nu weer binnenkort. ben er dus bang voor…

Ik had al gevraagd aan @Marcia_ waarom dat veranderd was, maar nog geen antwoord mogen ontvangen. ik denk dat zij en @Erik_ @Maja_ @Rutger_ @Erwin_ dat ook niet weten, en geen antwoord krijgen op hun vragen.

Reputatie 7
Badge +30

Er wordt erg weinig informatie gedeeld, zoals jullie inmiddels weten ;-). Ik kan me voorstellen dat we nog niet tevreden zijn over óf het product óf de koppeling met iets óf de ‘levering', zeg het maar. We gooien een product pas live als we er vertrouwen in hebben dat de lancering vlekkeloos verloopt.

Reputatie 2

Er wordt erg weinig informatie gedeeld, zoals jullie inmiddels weten ;-). Ik kan me voorstellen dat we nog niet tevreden zijn over óf het product óf de koppeling met iets óf de ‘levering', zeg het maar. We gooien een product pas live als we er vertrouwen in hebben dat de lancering vlekkeloos verloopt.

Daar is ook wel weer iets voor te zeggen natuurlijk! Ik ga er nu gewoon vanuit dat het helemaal niet meer komt. Dan kan het alleen maar meevallen.

Er wordt erg weinig informatie gedeeld, zoals jullie inmiddels weten ;-). Ik kan me voorstellen dat we nog niet tevreden zijn over óf het product óf de koppeling met iets óf de ‘levering', zeg het maar. We gooien een product pas live als we er vertrouwen in hebben dat de lancering vlekkeloos verloopt.

Nobel streven, echter leert de geschiedenis dat KPN daarom altijd laat is met implementeren en dan nog altijd “onverwachte” problemen heeft bij de lancering.…

Het is gewoon zo jammer dat zo’n groot bedrijf dat niet op orde kan krijgen en niet duidelijk kan communiceren. 

zoals eerder aangegeven ik wil wel beta testen ;) 

wanneer komt de e-sim beschikbaar voor de particuliere markt?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 4
Badge +2

Afgelopen zaterdag had ik wel ineens het nieuwe MijnKPN “uiterlijk” in mijn app, zondag was het weer verdwenen… Iemand meer dat gemerkt? En waarom zou dat zijn?

Afgelopen zaterdag had ik wel ineens het nieuwe MijnKPN “uiterlijk” in mijn app, zondag was het weer verdwenen… Iemand meer dat gemerkt? En waarom zou dat zijn?

Bedoel je dit met het nieuwe uiterlijk??

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

@TheSpeedyB Ja! Die bedoel ik, bij mij nu ook weer terug 😳

Ok.. Die heb je schijnbaar nodig voor het aanvragen van eSIM… maar waar die optie dan komt te zitten….

 

we wachten af.

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk bij Simkaart vervangen 

De reclamecodecommissie zou KPN moeten verbieden toestellen die gebruik maken van e-sim te verkopen. Eén kliek.

wanneer komt de e-sim beschikbaar voor de particuliere markt?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dat is inderdaad de grote vraag waar wij allemaal op zitten te wachten….

 

De reclamecodecommissie zou KPN moeten verbieden toestellen die gebruik maken van e-sim te verkopen. Eén kliek.

Er zijn geen toestellen die exclusief gebruik maken van eSIM. KPN maakt ook nog geen reclame met eSIM, ze hebben er alleen 1 webpagina aan gewijd en daar staat dat het binnenkort of eind 2020 beschikbaar komt.. De reclamecodecommissie kan hier dus helaas niets mee.

Reputatie 4
Badge +2

Er wordt erg weinig informatie gedeeld, zoals jullie inmiddels weten ;-). Ik kan me voorstellen dat we nog niet tevreden zijn over óf het product óf de koppeling met iets óf de ‘levering', zeg het maar. We gooien een product pas live als we er vertrouwen in hebben dat de lancering vlekkeloos verloopt.

“ of de koppeling met iets” stemd mij vreugdevol ;)

Hopelijk heb ik gelijk..

 

Er wordt erg weinig informatie gedeeld, zoals jullie inmiddels weten ;-). Ik kan me voorstellen dat we nog niet tevreden zijn over óf het product óf de koppeling met iets óf de ‘levering', zeg het maar. We gooien een product pas live als we er vertrouwen in hebben dat de lancering vlekkeloos verloopt.

“ of de koppeling met iets” stemd mij vreugdevol ;)

Hopelijk heb ik gelijk..

 

Zo vreugdevol ben ik niet meer met kpn 

 

Reputatie 4
Badge +2

Wat me net opviel in de KPN app dat je de optie voor activeer E-Sim krijg maar de app daarna crashed..

Reputatie 5
Badge +4

Wat me net opviel in de KPN app dat je de optie voor activeer E-Sim krijg maar de app daarna crashed..

De koppeling naar de pagina er naar toe is er nog niet. Maar het ziet er wel “hoopvol” uit 🤔

Wat me net opviel in de KPN app dat je de optie voor activeer E-Sim krijg maar de app daarna crashed..

Ik ziet die optie niet staan waar zou die moeten staan dan kijk ik ook even of die crasht of doorloopt 

Reputatie 6
Badge +6

Wat me net opviel in de KPN app dat je de optie voor activeer E-Sim krijg maar de app daarna crashed..

Ik ziet die optie niet staan waar zou die moeten staan dan kijk ik ook even of die crasht of doorloopt 


zie schermafbeelding

Reputatie 6
Badge +6

 

Reputatie 7

Ben je echt zo'n dief van je eigen portemonnee?

 

Reputatie 6
Badge +6

Ben je echt zo'n dief van je eigen portemonnee?

 

Ik snap je vraag alleen de situatie was anders op het moment van afsluiten.