Beantwoord

eSIM bij KPN

  • 21 August 2019
  • 472 reacties
  • 85373 keer bekeken

Vandaag heeft T-Mobile eSIM gelanceerd als eerste en (nog) enige provider in Nederland.
Zie: T-Mobile eSIM

Ik loop nu met 2 telefoons rond, een zakelijk en een privé. Beiden hebben een KPN abonnement. Met de nieuwe telefoons van Apple kun je een SIM en een eSIM gebruiken in 1 toestel, welke voor mij dus echt een uitkomst zou zijn.

Vandeweek toevallig gebeld met de klantenservice voor iets anders en daar werd aangegeven dat mijn abonnement verlengbaar is, ik kan dus eerdaags overstappen naar een andere provider als deze wel eSIM ondersteunen.

Wat is nog een plausibele reden voor mij om bij KPN te blijven als KPN niet mee wil bewegen en ook eSIM gaat introduceren?

Admin: aantal losse reacties uit verschillende topics samengevoegd met dit topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 November 2020, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

472 reacties

Vanaf vanmiddag heb ik de optie esim activeren in de app staan. Zodra ik hier op klik crashed de app. Is het iemand al gelukt om de esim te activeren?

Bij mij is die optie er nu ook. De app crashed niet, ik krijg een moment geduld pagina te zien. de app blijft verder ook gewoon werken.

 

Ik heb ook een ogenblik geduld nu

Reputatie 2

Gaaf dat er ontwikkelingen zichtbaar zijn! Op mijn iPhone crasht de app als ik klik op e-sim activeren.

Gaaf dat er ontwikkelingen zichtbaar zijn! Op mijn iPhone crasht de app als ik klik op e-sim activeren.

Heb je de app al geupdate?? moest op mijn werk telefoon ook namelijk

Reputatie 2

Gaaf dat er ontwikkelingen zichtbaar zijn! Op mijn iPhone crasht de app als ik klik op e-sim activeren.

Heb je de app al geupdate?? moest op mijn werk telefoon ook namelijk

Staat geen update klaar hier :thinking:

Gaaf dat er ontwikkelingen zichtbaar zijn! Op mijn iPhone crasht de app als ik klik op e-sim activeren.

Heb je de app al geupdate?? moest op mijn werk telefoon ook namelijk

Staat geen update klaar hier :thinking:

Hier ook geen update  zie de optie esim wel maar doet nog niks de app crasht niet 

Reputatie 1
Badge

Bij mij een melding dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten (oja? Ik weet daar niks van...) En een knop dat ik een E-SIM kan activeren.

Ik denk dat wij al iets te zien hebben gekregen waar nog aan gewerkt wordt want op de site van KPN is dit het enige dat ik tegen kom kwa communicatie.

Hier ook de app blijft werken.

zou het dan toch zo zijn dat we deze week nog gebruik van esim kunnen gaan maken.

ben bang van niet.

maar toch een sprankje hoop 

Reputatie 1

Ook geprobeerd, bij mij verschijnt ‘even geduld aub...’ en daarna gebeurt er simpelweg niets…

De functie is nog niet echt acrief denk ik...

Reputatie 2

Hier ook de app blijft werken.

zou het dan toch zo zijn dat we deze week nog gebruik van esim kunnen gaan maken.

ben bang van niet.

maar toch een sprankje hoop 

En toen was de knop weer weg…. heb hem even gezien vanavond. Maar nu is hij alweer verdwenen....

Hier ook de app blijft werken.

zou het dan toch zo zijn dat we deze week nog gebruik van esim kunnen gaan maken.

ben bang van niet.

maar toch een sprankje hoop 

En toen was de knop weer weg…. heb hem even gezien vanavond. Maar nu is hij alweer verdwenen....

Gevalletje blij met dode mus 

Bij mij ook weer weg :( 

 

oeps momentje? 

Reputatie 2

Stemt mij positief dat ze al zover zijn ;-)

Bij mij ook weer weg :( 

 

oeps momentje? 

 

Wel een super slecht oeps momentje, ze weten dat veel mensen erop zitten te wachten en dan is het zichtbaar en dan werkt het niet...

Bij mij ook weer weg :( 

 

oeps momentje? 

 

Wel een super slecht oeps momentje, ze weten dat veel mensen erop zitten te wachten en dan is het zichtbaar en dan werkt het niet...

Jup… En nu laten ze ons weer wachten. 

@Marcia_ @Erik_ was de zichtbaarheid van eSIM een foutje of komt het er nu echt aan?

Pompdiedom … wachten duurt lang 😉

ik verwacht oktober niks meer. Zodra ze een nieuwe dienst lanceren dan neem ik aan dat ze dat ivm support aan het begin van een week doen, en niet aan het einde. 

We kregen te horen dat eind Oktober e-sim voor particulieren beschikbaar zou worden. Echter heb ik tot op heden nog geen update of definitieve datum vernomen. Kan hier al wat meer over verteld worden? Een datum wellicht? 

We kregen te horen dat eind Oktober e-sim voor particulieren beschikbaar zou worden. Echter heb ik tot op heden nog geen update of definitieve datum vernomen. Kan hier al wat meer over verteld worden? Een datum wellicht? 

Hallo @Jan de Ruiter , kijk hier eens:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Reputatie 7
Badge +20

 

@Marcia_ @Erik_ was de zichtbaarheid van eSIM een foutje of komt het er nu echt aan?

Ik denk dat ze achter de schermen heel druk aan het testen zijn of het allemaal vlekkeloos werkt, ik ga m'n ‘eSim-mannetje’ weer even aan het jasje trekken met de vraag of er al iets concreets te melden is!

 

@Marcia_ @Erik_ was de zichtbaarheid van eSIM een foutje of komt het er nu echt aan?

Ik denk dat ze achter de schermen heel druk aan het testen zijn of het allemaal vlekkeloos werkt, ik ga m'n ‘eSim-mannetje’ weer even aan het jasje trekken met de vraag of er al iets concreets te melden is!

Dank je wel, en vraag of ze beta testers nodig hebben… :) 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Jan de Ruiter! Ik heb jouw vraag naar dit algemene topic verplaatst, als er nieuws is over de introductie van de E-sim delen we dat hier als eerst :slight_smile: 

Misschien gaat het toch wat langer duren…..
https://www.kpn.com/apple/iphone-12.htm

 

Inhoud van de iphone 12 pagina betreffende de e-sim kaart

 

Ligt er aan op welke pagina je kijkt..

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

 

Ligt er aan op welke pagina je kijkt..

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

 

Ja maar ik denk dat de pagina van de iphone 12 recenter geplaatst is (misschien met nieuwe info betreffende de uitrol van de esim). 
 

“Fingers crossed”