Beantwoord

Facturen KPN graag weer per mail

  • 2 February 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

KPN is gestopt met get versturen van facturen per mail. Naar eigen zeggen om privacyredenen. Als ZZP-er vind ik het onzin dat KPN, net als al mijn andere leveranciers niet gewoon facturen per mail verstuurd. Als privacy een ding is, mag ik dat dan als klant zelf bepalen? Van mij mag de hele wereld weten hoeveel ik bel, het zijn toch allemaal bundels. Dus graag weer de functie facturen mailen aanzetten voor wie dat wil. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 February 2023, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Via de persoonlijke MijnKPN omgeving kan de klant zelf aan het stuur zitten voor service vragen en verzoeken. Het inzien van de factuurbijlage vormt daar een onderdeel van. Wil je echter toch echt graag de facturen per e-mail ontvangen, dan kan dat. De collega's van de klantenservice kunnen dit regelen. 

 

 

Ha Jeroen, weet je dat zeker? Toen ik ze daar medio december over belde was dat adsoluut nog niet mogelijk en werd ik naar dit forum verwezen om daar iig iets over kwijt te kunnen. Ik zal ze nog eens bellen.

Reputatie 7
Badge +19

Mocht je er echt niet uitkomen met de klantenservice, dan hoor ik het graag. Vul dan ook even jouw forumprofiel in.Â