Beantwoord

Formulier teruggave toestelkosten

  • 27 January 2019
  • 4 reacties
  • 1375 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Een half jaar geleden heb ik dit formulier al een keer ingevuld: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm maar ik heb geen reactie gekregen. Ik heb het formulier nog eens ingevuld en ik zou dit keer wel graag een reactie ontvangen.

Alvast bedankt.

Sebastiaan
icon

Beste antwoord door Joran 31 January 2019, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sebastiaan, vreemd dat je niets gehoord hebt. Of er nou een afwijzing of goedkeuring is, in beide gevallen hoor je een bevestiging te krijgen. Ik kijk graag even na of het formulier wel binnen is gekomen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer aanvullen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Hi Joran,

Dankjewel voor de snelle reactie.

Ik heb de gegevens aangevuld.

Sebastiaan
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb de eerste aanvraag niet teruggevonden. Het is me niet duidelijk wat daar mis is gegaan 😞 Heb je gisteren het formulier nogmaals ingevuld? Dan controleer ik het volgende week opnieuw. Als er weer niets is terug te vinden dien ik een klacht in, om het via een andere route alsnog in orde te maken. Ik ga ervan uit dat dit niet meer nodig is.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Sebastiaan1238, ik controleerde de voortgang vandaag nog eens en inmiddels zijn alle aanvragen gecontroleerd en afgehandeld. Ik ga ervan uit dat het zo goed is geregeld? Laat het weten als wij nog iets voor je kunnen doen.

Reageer