Beantwoord

Geen bevestiging buitenlandbundel

  • 25 April 2019
  • 3 reacties
  • 875 keer bekeken

Hallo,
ik ben nu in Braziliƫ en heb ook via sms mijn buitenland bundel van 100 mb aangezet, maar heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik weet nu niet of ik het buitenlandbundel al kan gebruiken.

mvg,
Anja

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Bart_ 29 April 2019, 14:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Anja07112001 Dat kijk ik met alle plezier voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo , ik heb mā€™n profiel zo veel mogelijk in proberen te vullen. Maar omdat het op de naam van mijn vader staat, en hij alles geregeld heeft, heb ik niet alles in kunnen vullen. Maar hoop dat u genoeg informatie heeft om het na te kijken.

mvg,
Anja
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Anja07112001 Eindigt je nummer op 54? Op dat nummer is die bundel inderdaad actief en er is ook een bevestigings-sms naar toe verzonden.

Reageer