Beantwoord

Geld terug gekregen voor oude iPhone, maar niet de bonus van KPN

  • 9 May 2023
  • 16 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

Vandaag heb ik geld gekregen voor mijn oude iPhone 11, echter niet de 100 euro bonus van KPN  

ik heb in deze een overeenkomst met KPN en niet met een andere partij  

 

hoe nu verder 

 


Tineke Halkema 

***

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 12 May 2023, 10:47

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1

Goedemorgen,

ik heb inmiddels het bedrag voor mijn oude telefoon ontvangen maar nog niet de bonus van KPN  hoe zit dat eigenlijk, waarom wordt het niet gewoon in zijn totaliteit afgerekend zeer omslachtig  

 

Reputatie 1

Hallo,

Wij hebben het geld voor de telefoon ontvangen, echter niet de bonus van KPN.

Ik heb van Recommerce ook geen mail ontvangen, dat e.e.a incompleet is ingeleverd, dus ga ik ervan uit dat het okay is.

Mail gestuurd naar recommerce, alleen een mail terug ontvangen, dat mijn mail is gearriveerd.

Het betreft Trade in aanvraagnummer ***

Ik hoor van u

 

Willem Halkema.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Iphone11 werkt niet! Die 100 euro krijg je ook van Recommerce. Maar die wordt apart van het retourbedrag gestort. Dit kan even duren.

Hoe lang geleden heb je je telefoon ingestuurd? 

Reputatie 1

Hallo Bram 

Telefoon heb ik 26 april opgestuurd.  
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet in dat geval kan het nog even duren. De extra bonus van 100 euro wordt na enkele weken uitbetaald. Als je over een week nog geen betaling gehad hebt, neem dan contact op met Recommerce. 

Reputatie 1

Bedankt voor de service Bram fijn weekend. 

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet graag gedaan! En eveneens een fijn weekend. 🙂 Wil je hier nog even een berichtje doen als het bedrag is ontvangen?

Reputatie 1

Ga ik doen Bram.  

Reputatie 1

Hai Bram tot op heden nog geen geld ontvangen. Wel een bericht van Recommerce ontvangen dat alle documenten compleet zijn en dat ze wachten op een validatie van KPN. 

tot zover.   

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet in dat geval ga ik er vanuit dat het toch wordt overgemaakt. De extra bonus wordt tot 6 weken na de eerste betaling overgemaakt. Vooral als Recommerce zelf aangeeft dat het proces nog loopt. Als je over een week nog niks ontvangen hebt, stuur dan nog 1 mail naar Recommerce.

Als je daar binnen 7 dagen geen reactie op krijgt doe ik van onze kant aansturing. Maar ik verwacht niet dat dit nodig gaat zijn. 

Reputatie 1

Hallo Bram 

Hierbij deel ik je mede, dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen.  

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet dan wil ik voor je aan het werk. Wil je alleen nog laten weten op welke datum je de e-mail hebt gekregen waarin staat dat gewacht wordt op validatie?

Reputatie 1

Hallo Bram,

deze heb ik 12 mei ontvangen. 
 

zie bijlage 

groetjes 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet dan gaat het geld nog overgemaakt worden. Als het geld binnen de normale tijd niet is overgemaakt dan bericht ik de achterliggende afdeling voor je. Maar wanneer de normale tijd nog niet verstreken is zal ook mij gevraagd worden dit eerst af te wachten. 

Ik snap dat “normaal” in dit geval een stuk langer duurt dan je verwacht. Maar ik moet je toch nog 1 keer vragen af te wachten. 

Reputatie 1

Hoi Bram,

bedankt weer voor je heldere uitleg, top man  

wens je een aangenaam pinksterweekend   
 

groet   🖖 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Iphone11 werkt niet ik wens je ook een fijn pinksteren. Ik hoop dat het niet meer nodig is nog te reageren in dit topic. Maar mocht dat toch nodig zijn ga ik voor je aan het werk!

Reageer