Beantwoord

Gigaset GS110 Android Go edition, Android-versie 9

  • 1 December 2022
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Beste members, ik heb een probleem, dit probleem heb ik al op 2 boards geplaatst, maar krijg geen antwoord.

Op 9 november naar Androidworld en op 23 november op sat4all:

 

Ik heb een Gigaset GS110 en op 8 november gebeurde iets vreemds, als ik op Google klik krijg ik allemaal nieuwsberichten van bv: MSN, het AD, Manners magazine, NOS, Voetbalzone, etc etc. (de google zoek-balk blijft bestaan, dus ik kan het gewoon gebruiken; die berichten staan daar boven).
Volgens mij wordt dit door Google verstuurd.
Nu is het zo dat ik in dat scherm (boven de zoek-balk van Google) allerlei snelkoppelingen had geplaatst, daar kom ik dus niet meer bij.
Hoe kan ik al die berichten verwijderen en hoe kan ik die nieuwsberichten uitzetten?
Het is dus op 8 november gebeurd en ik ben niet in de instellingen gaan sleutelen.
Wat ook is gebeurd is dat ik zie dat mijn app voor SMS berichten is veranderd: het waren eerst drie onder elkaar liggende streepjes en sinds 8 november is het een ballonnetje geworden (zoals je ook in een stripboek ziet).

Vwb mobieltjes ben ik echt een Noob.

@Moderators: als dit bericht niet mag (het is immers geen mobiel die door jullie wordt verkocht), excuses en dit bericht aub verwijderen.
 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

D-box

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 December 2022, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @D-box, dit mag zeker. Al moet ik ook zeggen dat ik geen idee heb. Behalve dat ik denk dat er een update geweest is aangezien je meerdere veranderingen ervaart. 

Je hebt ook in de instellingen gekeken van het toestel? Ergens bij de browser applicatie of dergelijks?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Bart_Z 

Ik heb gekeken in de instellingen en bij updates staat er niks; maarja, wat wil ik, het is een mobiel van de Lidl waar ik 50 Euro voor heb betaald.

Ik vind het alleen maar lastig.

In ieder geval, dank voor het meedenken.

Groetjes,

D-box 

Reputatie 7
Badge +20

Snap ik. Wellicht eens langs een telefoonwinkel gaan? Ik roep maar wat, misschien hebben ze daar een idee.

Reputatie 6
Badge +3

@Bart_Z 

Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

D-box 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. :)