Beantwoord

GPRS instellen prepaid

  • 19 July 2018
  • 230 reacties
  • 22327 keer bekeken

Hallo,
Voor mijn gps tracker horloge heb ik GPRS en 2G instelling nodig op mijn prepaid kaart.
Hoe kan ik dit instellen? Het horloge herkent de simkaart niet zonder deze instelling.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2018, 09:07

Bekijk origineel

230 reacties

Goedemorgen, @Thomas Zou het mogelijk zijn om bij mij ook de APN gegevens in te stellen. In prive gegevens staat de info van het prepaid kaartje.

En 2 g instellen? Hoe doe je datprecies?

Zouden jullie mijn apn ook willen aanpassen. Ik krijg dat horloge ook niet werkend.

alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martin210777  en @Mahaman, ik heb voor jullie beiden de APN “Prepaidinternet” ingeschakeld. 
Hoe je dit precies in moet stellen op jullie apparaten/toestellen zou ik niet precies weten, dit is volgens mij per apparaat nogal verschillend!

Hallo Thomas, wil je voor mij de APN instellingen op mijn privé mobiele internet abonnement aanpassen naar 2G? zodat ik deze kan gebruiken voor een GPS horloge. Ik krijg nu een foutmelding dat het netwerk niet wordt gevonden.

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem @Ecorne, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Dat is fijn. Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +20

Top @Ecorne, ik heb de APN: Prepaidinternet  voor je aangezet. Als je die instelt op het horloge zou hij moeten werken!

Hallo Thomas,

 

Zou je mij met hetzelfde probleem kunnen helpen? Heb het nummer en simnummer in m'n profiel gezet.

 

Groetjes! 

@Thomas ,

 

Zou je mij met hetzelfde probleem kunnen helpen? Heb het nummer en simnummer in m'n profiel gezet.

 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IRISJONG, ik heb de “Prepaidinternet” APN ook voor jou aangezet!

Hi,

 

Ik heb een zelfde soort tracker en vermoed dat het APN aanpassen ook hier kan helpen. Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet.

 

Groet! 

 

Reputatie 7
Badge +20

@ernezt ik zie dat je het inmiddels al met mijn collega's aan hebt gezet!

Ik weet niet of dit forum nog actief is, maar ik zit met hetzelfde probleem voor een kinder smart watch waarbij de simkaart op 2G gezet moet worden. 

Reputatie 7
Badge +25

Ik weet niet of dit forum nog actief is, maar ik zit met hetzelfde probleem voor een kinder smart watch waarbij de simkaart op 2G gezet moet worden. 

Hi @tim2you. Zou je je profiel willen invullen met alle relevante informatie? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan neem ik een kijkje voor je.

Ik weet niet of dit forum nog actief is, maar ik zit met hetzelfde probleem voor een kinder smart watch waarbij de simkaart op 2G gezet moet worden. 

Hi @tim2you. Zou je je profiel willen invullen met alle relevante informatie? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan neem ik een kijkje voor je.

Hartelijk dank voor jouw vlotte reactie Paul. Ik denk dat ik alles heb ingevuld, anders hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +25

Ik weet niet of dit forum nog actief is, maar ik zit met hetzelfde probleem voor een kinder smart watch waarbij de simkaart op 2G gezet moet worden. 

Hi @tim2you. Zou je je profiel willen invullen met alle relevante informatie? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan neem ik een kijkje voor je.

Hartelijk dank voor jouw vlotte reactie Paul. Ik denk dat ik alles heb ingevuld, anders hoor ik het graag.

Ik heb de APN ‘Prepaidinternet’ aangezet. :slight_smile: Als je die instelt in de smartwatch zou het moeten lukken!

:grinning: Het is gelukt, de smart watch reageert op de app! Hartelijk dank voor jouw tijd en moeite. 

Hi @Paul_ of @Thomas ,

Ik heb hetzelfde probleem!

Zouden jullie APN ‘Prepaidinternet’ ook voor mijn SIM kaart kunnen activeren?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@dajohn ik heb m voor je aangezet!

Goedemiddag, 
Hopende dat dit topic nog actief is. Ik heb 3 simkaarten welke ik ook wil gebruiken in GPS trackers. Alle 3 de nummers ingevuld in mijn profiel. Willen jullie de APN “Prepaidinternet” voor deze 3 nummers aanzetten? @Thomas  of @Paul_  misschien? Zag dat jullie dit als laatste hebben opgepakt voor andere klanten. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BoomCl, ik heb ze voor je aangezet!

@Thomas, ik heb er eentje uitgeprobeerd en die werkt nu! Ga er vanuit dat die andere 2 het dan ook gaan doen. Dank!

@Thomas ik vermoed hetzelfde probleem, wil je de instellingen voor mij ook aanpassen. Gegevens staan in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PJ_84, ik heb hem bij jouw prepaid nummer ook aangezet!

Hoi @PJ_84, ik heb hem bij jouw prepaid nummer ook aangezet!

@Thomas top het werkt. Heb ook een 2e kaartje besteld, staat nu in mijn gegevens, wil je die ook goed zetten. Bvd.

Reageer