Vraag

GPS gegevens achterhalen van de jaren 2018 en 2019

  • 20 May 2022
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag kpn,

 

Is het mogelijk om via mijn sim kaart van mijn mobiel telefoon de locaties die ik heb bezocht in 2018 en 2019 op te halen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Het zou toch wat zijn zeg, een overzicht van alle plaatsen waar je geweest bent gedurende twee jaar.

Nee, ik ga ervanuit dat dit niet mogelijk is en dat het ook bij wet verboden is om dergelijke privacy gevoelige informatie zonder gerechtelijk bevel te bewaren.

Reputatie 1

Als het voormij zelf is mag dat geen probleem zijn.

Reputatie 7

Als het voormij zelf is mag dat geen probleem zijn.

Toch zal die informatie niet beschikbaar zijn.

Reputatie 1

Wel vreemd, als de politie een onderzoek instelt bij een overval weet men wel de foon te traceren dat men in de buurt van een bepaalde mast is geweest, ook al is het 3 jaar geleden.

Reputatie 7
Badge +24

Als het voormij zelf is mag dat geen probleem zijn.

Als die informatie er is, dan staat die ergens opgeslagen. En dus is het dan niet alleen voor uzelf.

Reputatie 7

Wel vreemd, als de politie een onderzoek instelt bij een overval weet men wel de foon te traceren dat men in de buurt van een bepaalde mast is geweest, ook al is het 3 jaar geleden.

Je hebt in het kader van de AVG het recht om de gegevens die over jou vastgelegd zijn in te zien. Er is een bewaarplicht van 12 maanden en de gerechtelijke macht kan die gegevens opvragen en in eigen archieven vastleggen. De provider is echter niet verplicht die gegevens langer te bewaren.

Hallo @waja als je dat volgen bij Google met je account geactiveerd hebt, weet ik niet hoever je terug kunt kijken, even Google raadplegen via je account.

Succes.

KPN kan hier niets mee.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @waja, welkom hier. 

Dit hebben wij inderdaad niet inzichtelijk hier. De tip van Jan zou eventueel een uitkomst kunnen zijn als je dat aan hebt gezet/gehad in Google Maps in die periode. Als je linksboven op de 3 streepjes klikt kun je daar tijdlijn selecteren. Dat ziet er zo uit (zoals je ziet heb ik die optie niet aan): 


 

Reputatie 1

Dank voor het antwoord, ik heb gekeken bij bij mijn tijdlijn maar  deze is op een bepaalde datum gestopt en werkt ook niet meer.

 

waja