Beantwoord

Gratis AirPods bij nieuw KPN-abonnement zijn nog niet geleverd

  • 17 January 2022
  • 9 reacties
  • 714 keer bekeken

Ik heb al 3 weken mijn nieuwe mobiel in gebruik maar tot op heden de Airpods niet ontvangen, deze zijn een maand geleden al besteld en betaald. Hiervan heb ik geen ontvangstbewijs gehad, geen factuur niets.

Hoe gaat dit nu verder?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ernem ,

Over welke actie heb je het ? 

Deze ?

Kijk eens op deze pagina: https://actie.kpn.com/airpods. Daar vind je het registratieformulier.

Alle klanten die van 15 november tot en met 12 december een iPhone 13 of iPhone 13 mini aanschaffen in combinatie met een 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie).
Klanten hadden t/m 16 januari 2022 om gebruik te maken van de actie.

Of deze ? : 

Bestel jij daarnaast tussen 22 november 2021 en 31 januari 2022 de OPPO A94 met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan ontvang je de OPPO Enco buds t.w.v. € 59,-.

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw headset aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 13 februari.

 

Of de Samsung 21 ?  Je kunt je hier registreren voor de Galaxy Buds2 Ontvang de Galaxy Buds2 met adviesprijs van €149.

REgistratie nog mogelijk t/m 21 februari 2022.

 

Of de Samsung S21 FE 5g ? 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A6D8RJNKADWJF

Registratie nog mogelijk tot 7 maart 2022. 

 

Kortom : Er zijn steeds heel veel acties. Die lopen allemaal niet via KPN, maar via de producenten. Vaak kun je nog weken na de aankoop de AirPods bestellen.  


Het gaat om onderstaande actie. 

Alle klanten die van 15 november tot en met 12 december een iPhone 13 of iPhone 13 mini aanschaffen in combinatie met een 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie).
Klanten hadden t/m 16 januari 2022 om gebruik te maken van de actie.

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend @Ernem ,

Dan ben je je dus net een dag te laat. 

Ik heb ze allang besteld! Een maand geleden al. 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Ernem , 

Dat verandert de zaak.  

De AirPods worden verzonden na de annuleringtermijn van 14 dagen. Na het invullen aanmeldformulier ontvang je een e-mail te bevestiging, heb je deze e-mail ontvangen? Als je toch nog vragen hebt kan je het beste even bellen met het nummer 088 – 623 70 06. Ik hoop dat je jouw AirPods snel in huis hebt. 

Annuleringstermijn is allang verstreken en nee ik heb geen mail gehad.

Ik lees op het forum dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Jammer dat KPN doorverwijst, en als je belt je nog geen duidelijk antwoord krijgt.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ernem, ik zie dat Noordzee je al op weg geholpen heeft. Zo te lezen heb je de door jou bestelde AirPods nog niet ontvangen. Je hebt ze wel besteld begrijp ik, maar geen bevestiging ontvangen? De levering van de AirPods gaat via Sidekix. Vandaar dat je doorverwezen wordt. Voor verdere vragen over de levering kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief). Zij zoeken voor je uit waar jouw bestelling blijft en helpen je verder.

Ik zal SIDEKIX gaan benaderen maar KPN had bij deze actie kunnen vermelden dat het door een extern bedrijf geregeld wordt. Ik heb namelijk besteld en betaald maar geen enkele bevestiging ontvangen en volgens mij zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben. 

Reputatie 7
Badge +19

@Ernem Dat was voor jou bij bestellen niet helder begrijp ik, goed dat je het aangeeft. Dank voor de feedback!