Beantwoord

Gratis buds2 niet gekregen bij levering Samsung S21FE

  • 4 January 2022
  • 11 reacties
  • 230 keer bekeken

Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.

icon

Beste antwoord door Jose_ 17 January 2022, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dokkie80 

Dat is een promotie actie van Samsung.
Deze geldt als je het toestel koopt van 04-01-2022 t/m 23-01-2022
Je moet hiervoor registreren via deze link.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A6D8RJNKADWJF

Registreren kan t/m 07-03-2022.

Reputatie 7
Badge +21

Maar wacht even…. :thinking:

Als jij het toestel gisteren ontvangen hebt, dan val je buiten de boot :tired_face: . Het is vandaag pas 4 jan.

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Dokkie80,

Heb je inmiddels contact gehad met Samsung? De acties bij Samsung toestellen gaan namelijk vaak via Samsung zelf. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan betekenen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dokkie80 ,

Het is inderdaad een promotieactie van Samsung, maar dit is de enige juiste link voor toestellen die zijn gekocht voor 3 januari 2022:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=QHU5REUCQZ5NZ

Ontvang de Galaxy Buds2 met adviesprijs van €149

bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, S21 Ultra 5G of Z Flip3 5G

 30-11-2021 t/m 2-1-2022

 

REGISTREREN IS MOGELIJK TOT EN MET 21-2-2022

 

@RBxx     (voor jou ter info, wellicht nog handig om andere klanten te helpen....) 

 

.

Reputatie 7
Badge +21

Helaas @Noordzee , maar Dokkie80 heeft een Galaxy S21 FE en dat model doet daar niet aan mee.
Ik had die actie ook eerst op mijn radar.

Voor de Galaxy S21 FE geldt alleen de actie die op 4 januari begonnen is :tired_face: .

Reputatie 7
Badge +28

Apart,

Dan adviseer ik @Dokkie80 om even goed te kijken of hij wellicht toch aan die actie kan meedoen. Check voor de zekerheid even de EAN-code die staat bij de aanvullende voorwaarden. 
 

Want ik ga er vanuit dat deze actie zichtbaar was op de website van KPN op het moment van bestellen. En dan zou Samsung er ook aan nee moeten werken. 

Reputatie 7
Badge +21

Check voor de zekerheid even de EAN-code die staat bij de aanvullende voorwaarden. 

Laat ik dat nou net al gedaan hebben :blush: .
De EAN codes van actie 2 komen niet voor op de lijst met EAN codes van actie 1.

Reputatie 7
Badge +28

👍 Dat had ik ook gezien. Maar ik hoop eigenlijk dat de EAN-code van @Dokkie80 er toch tussen staat. Want hoe kan KPN anders die actie op de website geplaatst hebben bij zijn telefoon? 

Reputatie 7
Badge +28

Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.

@Dokkie80 

Weet je 100% zeker dat de actie al op de KPN-website stond voor de Galaxy S21 FE  op het moment dat je jouw telefoon bestelde?  

 

Reputatie 7
Badge +28

Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.

@Dokkie80

Weet je 100% zeker dat de actie al op de KPN-website stond voor de Galaxy S21 FE  op het moment dat je jouw telefoon bestelde?  

 

@Dokkie80 

Ik zie geen reactie meer van je. Ik ga er dan maar vanuit dat je zelf ook wel weet dat je jouw telefoon hebt gekocht op een moment dat de actie nog niet van toepassing was. 

Vervelend natuurlijk, maar dit gebeurt natuurlijk vaker in allerlei soorten winkels en bedrijven.  Volgende keer meer geluk! 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Dokkie80, heb je inmiddels meer duidelijkheid? Zo niet, laat hier dan weten wat de datum van aankoop/bestellen van het toestel is. Dan ga ik kijken of ik daar nog een actie voor terug kan vinden.