Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.
Beste antwoord door Jose_
Bekijk origineelGister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.
Beste antwoord door Jose_
Bekijk origineelHallo
Dat is een promotie actie van Samsung.
Deze geldt als je het toestel koopt van 04-01-2022 t/m 23-01-2022
Je moet hiervoor registreren via deze link.
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A6D8RJNKADWJF
Registreren kan t/m 07-03-2022.
Maar wacht even….
Als jij het toestel gisteren ontvangen hebt, dan val je buiten de boot . Het is vandaag pas 4 jan.
Hey
Heb je inmiddels contact gehad met Samsung? De acties bij Samsung toestellen gaan namelijk vaak via Samsung zelf. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan betekenen.
Hallo
Het is inderdaad een promotieactie van Samsung, maar dit is de enige juiste link voor toestellen die zijn gekocht voor 3 januari 2022:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=QHU5REUCQZ5NZ
30-11-2021 t/m 2-1-2022
REGISTREREN IS MOGELIJK TOT EN MET 21-2-2022
.
Helaas
Ik had die actie ook eerst op mijn radar.
Voor de Galaxy S21 FE geldt alleen de actie die op 4 januari begonnen is .
Apart,
Dan adviseer ik
Want ik ga er vanuit dat deze actie zichtbaar was op de website van KPN op het moment van bestellen. En dan zou Samsung er ook aan nee moeten werken.
Check voor de zekerheid even de EAN-code die staat bij de aanvullende voorwaarden.
Laat ik dat nou net al gedaan hebben .
De EAN codes van actie 2 komen niet voor op de lijst met EAN codes van actie 1.
Dat had ik ook gezien. Maar ik hoop eigenlijk dat de EAN-code van
Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.
Weet je 100% zeker dat de actie al op de KPN-website stond voor de Galaxy S21 FE op het moment dat je jouw telefoon bestelde?
Gister bij de levering van de nieuwe tel samsung s21FE de gratis buds2 niet meegeleverd. Hoe kan ik die toch krijgen.
Weet je 100% zeker dat de actie al op de KPN-website stond voor de Galaxy S21 FE op het moment dat je jouw telefoon bestelde?
Ik zie geen reactie meer van je. Ik ga er dan maar vanuit dat je zelf ook wel weet dat je jouw telefoon hebt gekocht op een moment dat de actie nog niet van toepassing was.
Vervelend natuurlijk, maar dit gebeurt natuurlijk vaker in allerlei soorten winkels en bedrijven. Volgende keer meer geluk!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.