Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

  • 25 February 2022
  • 154 reacties
  • 5561 keer bekeken
Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

Toon eerste bericht

154 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Sietske en Parossa, over de einddatum kan ik nog niets concreets zeggen. Maar ook dit ga ik hier navragen. 


@Sietske Hoff en @Parossa: Wij verlengen deze actie tot een nog onbekende einddatum. Zodra er meer bekend is, laten wij dat direct weten in dit topic.
 

Topic gerelateerd: KPN biedt gratis simkaarten aan voor Oekraïense vluchtelingen. Ik wil een groep vluchtelingen hiermee helpen, hoe werkt dit? 

Goedemorgen @Marc heeft een vraag!

Ja, dat klopt! We hebben een beperkte oplage prepaid-simkaarten beschikbaar gesteld. Je kunt deze aanvragen via onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +19

Respect!

Ik doneer ook mb’s. Kan dat ook (tijdelijk) voor een goed doel gekoppeld aan Oekraïne?

 

Is een hele mooie suggestie. Binnen de organisatie KPN wordt het initiatief nu onderzocht. Zodra er weer te melden is, laten we het weten! 

Daarnaast helpt KPN meerdere initiatieven voor hulp aan vluchtelingen, waaronder het aanbieden van wifi en telefonie bij de vluchtelingenopvang in de Koepelgevangenis van Breda. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Nieuw Nick Ukraine (FTA)-kanaal wordt gelanceerd

Pluto TV Duitsland , de gratis streamingdienst van Paramount Global , lanceert het gratis entertainmentkanaal van Nick Oekraïne op de Astra 1M-satelliet (19,2 ° E) . Het nieuwe kanaal is bedoeld om gratis Nickelodeon -inhoud te bieden aan Oekraïense kinderen - vluchtelingen in Duitsland vanwege de oorlog in hun thuisland.

bron: nickalive.net

Hoi,

we hebben sinds een week een Oekraïense gast bij ons thuis en zouden graag een SIM kaart voor haar aanvragen. Hoe kunnen wij dat doen?

Alvast bedankt!

Priscilla

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Priscidomi, snelste is om even te bellen met 0800-0402. (Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.) Dan kan mijn collega een aanvraag doen en wordt de simkaart thuis gestuurd. Ik kan deze ook aanvragen. Wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens, zo uitgebreid mogelijk met onder andere adres en naam aanvrager. Hoor ik als dat is gedaan, dan ga ik aan de slag. 

Badge

Goedenmiddag,

We hebben 2 Oekraïense vluchtelingen bij ons thuis opgevangen en zouden graag 2 SIM kaartjes voor ze willen regelen. Graag horen wij hoe we dat moeten doen.

Alvast bedankt,

Yana

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @YanaP, welkom op ons forum! De snelste manier is hierover even met ons te bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen het voor je aanvragen!

Badge

Hi Thomas, 

Ik heb een paar uur geleden gebeld maar het antwoord was dat deze ‘actie’ al verlopen was. De vrouw aan de lijn wist het niet en moest het eerst navragen bij een collega…

Nu begrijp ik dat het nog steeds mogelijk is?

Yana

Reputatie 7
Badge +20

Dat is zeker nog mogelijk @YanaP. Ik ga er voor je achteraan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

@Thomas ingevuld! Hoor graag als er nog iets nodig is. Veel dank voor je hulp!!!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de aanvraag doorgezet, @YanaP.

Hoe kan ik de gratis simkaarten (2)  aanvragen voor mensen uit de Ukraine

Reputatie 7
Badge +17

Hoe kan ik de gratis simkaarten (2)  aanvragen voor mensen uit de Ukraine

Hi @Bep1948, ik heb jouw topic even samengevoegd met dit algemene topic.

Ik kan je hierbij helpen, maar ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met:

  • jouw naam
  • jouw adresgegevens
  • de naam/namen van de vluchteling(en) - deze kan je zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen’

Goedendag,

Kan ik via deze weg een SIM-kaart aanvragen voor onze Oekraïense gasten?? Gaat om 2 personen.

 

Mvg Patrick den Hertog

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Patrick_den_hertog, dat kan zeker. Top dat je je profiel al hebt aangevuld! Wel nog één check: wil je voor beiden een simkaart? Of is ééntje voldoende?

Ha @Patrick_den_hertog, dat kan zeker. Top dat je je profiel al hebt aangevuld! Wel nog één check: wil je voor beiden een simkaart? Of is ééntje voldoende?

Graag voor beide. Heel erg bedankt alvast 

Mvg Patrick 

Reputatie 7
Badge +30

Check. Bij dezen aangevraagd! Ik ga er vanuit dat ze binnen enkele werkdagen verstuurd worden.

Reputatie 7
Badge +30

Even een update: naast het gratis kunnen bellen en gebeld worden, bieden we per deze week ook gratis de zender Nick Oekraïne aan. Deze kan je bekijken via kanaal 58.

Reputatie 7
Badge +28

Nieuw Nick Ukraine (FTA)-kanaal wordt gelanceerd

Pluto TV Duitsland , de gratis streamingdienst van Paramount Global , lanceert het gratis entertainmentkanaal van Nick Oekraïne op de Astra 1M-satelliet (19,2 ° E) . Het nieuwe kanaal is bedoeld om gratis Nickelodeon -inhoud te bieden aan Oekraïense kinderen - vluchtelingen in Duitsland vanwege de oorlog in hun thuisland.

bron: nickalive.net

Ook te zien via de Astra 1 : Meer info via Nickalive.net

Begrijp ik dat je voor Oekarïense gasten gratis simkaarten kunt aanvragen?

Ik hoor het graag, want wij hebben drie Oekraïeners in huis en dat zou erg fijn voor ze zijn.

 

MVG Heidy Verhoef

Reputatie 7
Badge +24

Begrijp ik dat je voor Oekarïense gasten gratis simkaarten kunt aanvragen?

Ik hoor het graag, want wij hebben drie Oekraïeners in huis en dat zou erg fijn voor ze zijn.

 

MVG Heidy Verhoef

@Appelbongerd, yes. Zou je je verzoek hier willen plaatsen? 

Wij hebben sinds deze week een moeder met zoon in huis, gevlucht uit Oekraine. Is het nog mogelijk om voor hen een gratis Prepaid te krijgen? Het zou iig erg fijn zijn. Ik heb hun namen onder persoonlijke opmerkingen toegevoegd. Graag hoor ik iets terug. Gr. Rob Peters

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

@Robbes, Ik heb een aanvraag voor ze gedaan hoor. Ik verwacht dan ook dat de simkaarten snel op de mat zullen liggen. 

Onze gasten kunnen niet meer met de Oekraïne bellen met de kpn simkaartjes. Is de actie afgelopen?

Reputatie 7
Badge +30

De actie is niet afgelopen! Wel hebben wij helaas geconstateerd dat er niet altijd correct omgegaan wordt met de prepaid kaarten. Voor het bellen van- en naar Oekraïne, naar een Oekraïens nummer of bellen in Oekraïne, moeten prepaid klanten een  ‘Prepaid Gratis bellen/sms Oekraïne’ bundel laten activeren. Dit activeren kan door éénmalig contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0402 of langs te lopen in de winkel. Daarna kunnen zij weer gratis bellen naar Oekraïne,

Reageer