Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

  • 25 February 2022
  • 154 reacties
  • 5569 keer bekeken
Gratis internetten, bellen en sms'en in Oekraïne

Toon eerste bericht

154 reacties

Geweldig, enorm bedankt!

Goede dag.Ik heb een simkaart van КPN. Ik kan Oekraïne vandaag niet bellen. Is de actie al afgelopen?
Reputatie 7
Badge +17

De actie is er nog steeds, @Kseniia Lytvyn. Kan je helemaal niet bellen naar Oekraïne? Dan is er mogelijk iets anders aan de hand. Maak in dat geval een eigen topic aan, dan helpen we je graag verder.

@Denise_  Vandaag heb ik verschillende keren geprobeerd verschillende nummers te bellen, maar het antwoordapparaat zegt dat er geen saldo is en bellen onmogelijk.

@Denise_ Vandaag heb ik verschillende keren geprobeerd verschillende Oekraïense nummers te bellen, maar het antwoordapparaat zegt dat er geen saldo is en er wordt niet gebeld. hoe kan ik controleren of de actie geldig is? Waarom kan ik dan mijn familie in Oekraïne niet bellen?
Reputatie 7
Badge +30

Dat is gek, @Kseniia Lytvyn. Hoe lang heb je deze simkaart al? Wil je jouw forumprofiel invullen met het 06-nummer en het simkaartnummer? Je mag beide nummers in het vakje ‘persoonlijke opmerking’ zetten. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijken we verder.

@Denise_ Vandaag heb ik verschillende keren geprobeerd verschillende Oekraïense nummers te bellen, maar het antwoordapparaat zegt dat er geen saldo is en er wordt niet gebeld. hoe kan ik controleren of de actie geldig is? Waarom kan ik dan mijn familie in Oekraïne niet bellen?

Dat is gek, @Kseniia Lytvyn. Hoe lang heb je deze simkaart al? Wil je jouw forumprofiel invullen met het 06-nummer en het simkaartnummer? Je mag beide nummers in het vakje ‘persoonlijke opmerking’ zetten. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijken we verder.

@Erik_ bedankt. sorry als er iets mis is, vertalen met google vertaler. Heb het formulier al ingevuld. Ik heb dit nummer van ongeveer 21-22.05

Reputatie 7
Badge +20

@Kseniia Lytvyn, bedankt voor je gegevens. Ik heb het gratis bellen geactiveerd. Kun je het nog eens proberen?

@Kseniia Lytvyn, bedankt voor je gegevens. Ik heb het gratis bellen geactiveerd. Kun je het nog eens proberen?

@Thomas Ja het werkt. Heel erg bedankt. KPN je bent de beste!🤗

Добрый день получил симку для Украинца работает интернет, есть звонки между номерами, но не звонит на Украину подскажыте пожалуйста почему? 

*admin: google translate:

Good afternoon, I received a SIM card for a Ukrainian, the Internet works, there are calls between numbers, but it does not call to Ukraine, please tell me why?
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dmitro Bukhanistyi, welcome to our forum!
I would like to ask you to please use English or Dutch here on our forum. You can use google translate if that's easier.

That being said, I think the unlimited calling is not yet activated on your number. You need to speak to our customer service to have that activated. For this you can call us on 0800-0402, visit one of our shops or we can do it for you here.

If you'd like me to take a look at your number, could you add the Phone number and Sim-card number to your profile and let me know?

Beste KPN,

Is bellen naar Oekraïne voor de eigenaren van KPN-abonnement niet meer gratis? Zo niet waarom hebben jullie dit niet bekend gemaakt? Ik bel elke dag met mij  bejaarde zieke moeder in Oekraïne  en nu ben ik verrasd door bijna 42 euro voor het bellen naar buitenland. 

Ik ben al meer dan 10 jaar jullie trouwens klant. Geb 4 mobiel abonnementen en 1 alles-in-een abonnement.  Een beetje coulance naar de trouwe klanten is niet verkeerd in deze situatie.

Alvast bedankt voor uw antwoord. 

Beste KPN,

Is bellen naar Oekraïne niet meer gratis? Ik moet straks bijna 42 euro betalen voor het bellen naar Oekraïne.  Het is zeer jammer. Ik zal het prettig vinden als dit werd van tevoren gecommuniceerd. 

Het zou hier aangekondigd worden wanneer gratis bellen naar Oekraïne zou stoppen. Ik heb een rekening van bijna 60 euro voor mijn vrouw en 12 euro voor mezelf. Waarom NIET op voorhand aangekondigd ??

Reputatie 7

Deze mogelijkheid is bij mijn weten ook nog niet gestopt, dus dat jullie daar kosten voor in rekening gebracht hebben gekregen is niet logisch. Zouden jullie beiden ( @Halyna Smakal en @motiv4u ) je forumprofiel volledig kunnen invullen, zodat jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en jouw 06-nummer daar staan? Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weten we dat we mee kunnen kjiken.

Ik zie dat jij al een aantal gegevens op je profiel hebt staan motiv, maar de IBAN is ook nodig om mee te kunnen kijken.

Ik zie dat jij al een aantal gegevens op je profiel hebt staan motiv, maar de IBAN is ook nodig om mee te kunnen kijken.

De IBAN is toegevoegd bij Persoonlijke Opmerkingen (er is geen apart veld). Het is voornamelijk het mobiel nummer van mijn vrouw (nu +60 Euro): 06 49 …….

 

@Jasper ik heb mijn klantennummer, adres, geboortedatum en telefoonnummer en andere gegevens ingevuld. Dat moet voldoende zijn. IBAN is te vinden in mijn facturen.

@motiv4u : Ik zie die facturen nergens. Van welke datums zijn die facturen?

@Halyna Smakal : Iban is nodig voor verificatie. Je kunt 'm gewoon bij klantnummer plakken. Dan kunnen alleen jij en ik het zien. 

Er is nog geen factuur. Dit zijn de kosten die weergegeven zijn in MijnKPN. Mijn vrouw durft dus niet meer bellen naar Oekraïne totdat we zeker weten: gratis bellen naar Oekraïne. En neen, er is niet gebeld naar speciale nummers. Allen de mobieltjes van haar dochter en haar moeder.

En dat ziet er zo uit:

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@motiv4u Bedankt voor het invullen van je profiel en het delen van het screenshot. 

Ik snap op dit moment nog niet waarom er kosten in rekening gebracht worden, ik heb deze vraag bij mijn collega's neergelegd. 

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het zo snel mogelijk laten weten. 

Er is nog geen factuur. Dit zijn de kosten die weergegeven zijn in MijnKPN. Mijn vrouw durft dus niet meer bellen naar Oekraïne totdat we zeker weten: gratis bellen naar Oekraïne. En neen, er is niet gebeld naar speciale nummers. Allen de mobieltjes van haar dochter en haar moeder.

En nu ziet het er zo uit:

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn dat je dit verduidelijkt met screenshots, @motiv4u. Dan is het voor ons helemaal duidelijk waar jullie deze kosten nu zien staan. Rutger heeft navraag gedaan, het wachten is op een terugkoppeling. Zodra wij deze hebben, laten wij het weten, want ik kan mij voorstellen dat jullie graag willen weten waar jullie aan toe zijn! Die helderheid willen wij graag ook geven. 

@Halyna Smakal : Iban is nodig voor verificatie. Je kunt 'm gewoon bij klantnummer plakken. Dan kunnen alleen jij en ik het zien. 

IBAN geplaakt achter Klantnummer (Mobiel abonnement) .

Hope ik z.s.m. een antwoord te krijgen. Durf niet meer naar Oekraine te bellen i.v.m. hoge belkosten.

@motiv4u Bedankt voor het invullen van je profiel en het delen van het screenshot. 

Ik snap op dit moment nog niet waarom er kosten in rekening gebracht worden, ik heb deze vraag bij mijn collega's neergelegd. 

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het zo snel mogelijk laten weten. 

En? Is er al iets meer van bekend?

 

Reageer