Beantwoord

Heeft KPN ook onbeperkte bundels?

  • 19 March 2023
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Weet iemand of kpn ook onbeperkte internetbundels heeft? Ik ben altijd tevreden geweest met kpn maar vind het de laatste tijd verslechterd kwa bereik en m’n bundel vliegt er ineens doorheen terwijl ik niks anders doe of heb dan afgelopen jaren. 
Eind dit jaar denk ik toch aan overstappen. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 20 March 2023, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Weet iemand of kpn ook onbeperkte internetbundels heeft? Ik ben altijd tevreden geweest met kpn maar vind het de laatste tijd verslechterd kwa bereik en m’n bundel vliegt er ineens doorheen terwijl ik niks anders doe of heb dan afgelopen jaren. 
Eind dit jaar denk ik toch aan overstappen. 

Hallo @Deneuziejj die heeft KPN, ga naar MijnKPN, kies bij producten voor je mobiele abo en daar kun je maandelijks je aantal GB's naar boven of beneden bijstellen.

Succes.

 

 

Weet iemand of kpn ook onbeperkte internetbundels heeft? Ik ben altijd tevreden geweest met kpn maar vind het de laatste tijd verslechterd kwa bereik en m’n bundel vliegt er ineens doorheen terwijl ik niks anders doe of heb dan afgelopen jaren. 
Eind dit jaar denk ik toch aan overstappen. 

Hallo @Deneuziejj die heeft KPN, ga naar MijnKPN, kies bij producten voor je mobiele abo en daar kun je maandelijks je aantal GB's naar boven of beneden bijstellen.

Succes.

 

 

Ik kan ze dus niet verder dan 12 gb ophogen om een of andere reden. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan ze dus niet verder dan 12 gb ophogen om een of andere reden. 

Hoe oud is uw abonnement? Is dat misschien heel oud?

Kan ik dat ergens zien ? 

Ik heb het gevonden, via de app kon het niet maar via de website wel. 
bedankt 

Badge +19

Het is inderdaad onbeperkt maar je moet wel na een dagverbruik van 10GB een gratis nieuwe bundel van 2GB bestellen.  Net als bij onbeperkt spareribs eten.  Het is onbeperkt maar je moet wel iedere keer een rib bijbestellen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Deneuziejj, fijn dat je al meer informatie gevonden hebt!

Als je meer wilt weten over onze Unlimited abonnementen, je leest het ook in dit artikel in onze Kennisbank: