Beantwoord

Het aantal GB dat ik kan gebruiken, is ineens minder geworden

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Al een aantal jaren heb ik een sim only abonnement bij KPN. Ook is dit altijd hetzelfde bedrag geweest. Nu ontving ik deze week een melding dat ik bijna over mijn verbruik heen ben. Bij het openen van de KPN bleek dat mijn aantal mb's is verminderd van 15 tot bijna 8? Ik vind dit erg vreemd, maar ook dat ik hier geen enkele melding van heb ontvangen.

 

Graag een terugkoppeling,

 

Groet, Jérôme Jaminon

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 May 2022, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @J.Jaminon, welkom op ons forum! Deze dingen horen niet uit zichzelf te gaan. Heb je niet toevallig onlangs je abonnement gewijzigd? Of ergens in de afgelopen 4 maanden verlengd?

Hoi Thomas,

 

Nee, dat is het vreemde aan dit verhaal. Ik heb al jaren hetzelfde sim only abonnement en deze wijziging heeft zich plots voorgedaan.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is gek inderdaad, ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Thomas,

 

Ik heb zojuist mijn gegevens ingevuld, hopelijk zijn deze zo voldoende ingevuld.

 

Groet,

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @J.Jaminon, ik heb meteen even meegekeken. Ik zie dat je nog een oud Telfort abonnement hebt. Deze heeft 3GB aan data maar je kunt deze wel een paar maanden meenemen als je over hebt.
Kan het zijn dat je de afgelopen maand meer hebt gebruikt en deze maand dus minder over hebt?

Ik zie aan de bundels en het abonnement verder niets gewijzigd