Beantwoord

Hoe koppel ik mijn 097 nummer aan Mijn KPN, formaat simkaart klopt niet voor ontvangen sms

  • 13 May 2022
  • 11 reacties
  • 127 keer bekeken

Als ik mijn data simonly kaart wil koppelen kan de SMS code niet ontvangen omdat de kaart in een router zit!

je zou dan de kaart in een telefoon moeten plaatsen maar dat is een nano Sim en dan past hij niet meer in mijn Router.

 

is er een andere manier voor het koppelen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2022, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Vve IJsvogel een simkaart is opgedeeld in verschillende groottes, is dus eenvoudig (tijdelijk) aan te passen, zie onderstaand voorbeeld:

5g activeren lukt niet, oude simkaart? | KPN Community

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Vve IJsvogel. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @JanD al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement te koppelen?

Ik heb het niet geprobeerd! Ik ben bang dat de kaart niet meer goed past als ik hem weer van nano terug naar mini moet ombouwen met het kleine kader.

Reputatie 4
Badge +3

Je kunt misschien wel een SMS ontvangen op je router en het bericht bekijken wanneer je router verbonden is via USB met je computer. Ik neem aan dat het een Mobile WiFi kastje is, klopt dat?

Kun je het merk en type hier even melden?

WL4 4G-LTE-AP-R WiFi access point 4G LTE router met 2x RJ45 poort en 300Mbps

zit geen usb op alleen een voedings usb iets

Reputatie 4
Badge +3

Ik ken dat apparaat niet, dus ik moet een beetje gokken. Hoe heb je de router ingesteld? Gekoppeld aan je PC en dan via een webpagina om bv je WiFi in te stellen?

Ik heb gezocht, maar kan geen handleiding vinden van dit specifieke apparaat. Heb je er een handleiding bij? Staat die ook op internet?

Link mr920

Reputatie 4
Badge +3

IK zie het 097 nummer nergens staan. SMS is volgens mij een functie van die SIM. 

Als je klikt op System Status/ 3G/4G - Settings, wat zie je dan?

Reputatie 7
Badge +21

 @Vve IJsvogel Het is al een tijdje stil hier. Heb je inmiddels al kunnen achterhalen wat jouw 097-nummer is? 

Probleem is opgelost dank voor allemaal

Reputatie 4
Badge +3

Probleem is opgelost dank voor allemaal

Kun je ook met ons delen hoe het opgelost is? Kunnen we misschien allemaal wat van leren.