Hoe werkt de KPN Visual VoiceMail app [FAQ]

  • 30 November 2017
  • 157 reacties
  • 48029 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25

Dit topic is verouderd. Voor meer informatie over het gebruik van Visual Voicemail, zie:


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

157 reacties

Reputatie 3
Badge
Hij staat er op, de app is wel een stuk 'kaler' dan mijn oude "Voicemail App voor Hi klanten", zoals het overzicht van mijn voicemailteksten en de mogelijkheid ze in te spreken, uit te luisteren en in te schakelen. Staat dit nog op de planning of houden jullie deze meer 'basic'?
Reputatie 3
Badge

Verwijderen van de app
Wil je geen gebruik meer maken van de VVM app dan moet je eerst via uitloggen de app uitzetten voordat je de app verwijdert van je toestel. Dit zorgt ervoor dat je de notificaties weer via de SMS krijgt.

Ik zie trouwens ook geen uitlogknop in de app (bij instellingen).
Reputatie 7
Badge +25
Hij staat er op, de app is wel een stuk 'kaler' dan mijn oude "Voicemail App voor Hi klanten", zoals het overzicht van mijn voicemailteksten en de mogelijkheid ze in te spreken, uit te luisteren en in te schakelen. Staat dit nog op de planning of houden jullie deze meer 'basic'?
Hoe kan ik via de app mijn begroeting aanpassen?
Dat is op dit moment alleen mogelijk door 1233 te bellen. Begin volgend jaar komt er een nieuwe release uit van de app waarin dit wel vanuit de app gedaan kan worden.
;)

Ik zie trouwens ook geen uitlogknop in de app (bij instellingen).
Die optie zou er wel moeten zijn. Ik kan het nu niet testen aangezien ik een iPhone heb. Ik kom hier op terug.
Reputatie 7
Badge +16
Geweldig! Ik ga hem direct installeren! 🙂 KPN loopt weer op een extra punt voor op de concurrentie 😉
Reputatie 7
Badge +13
bij mij werkt het niet de voicemail is niet zichtbaar in de app ook niet in de oude hi app
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb hem ook geïnstalleerd, alleen moet je de berichten afluisteren met de telefoon aan het oor. Het zou een idee zijn als je bij de instellingen kunt aangeven dat je je berichten wilt afluisteren via de luidspreker. Mensen met een visueel handicap die hun smartphone niet bij hun oor kunnen krijgen, die bellen namelijk altijd handsfree. Omdat hun smartphone aan de rolstoel is bevestigd. Zou het een idee zijn om dit bij de volgende update toe te passen? Want ik heb hem getest. Als je de bericht wilt afluisteren, dan moet je namelijk eerst op het luidsprekertje tikken. Daarna hoor je het via de luidspreker. Maar dan zijn er wel 5 seconden van het bericht al afgespeeld.

Reputatie 7
Badge +22
bij mij werkt het niet de voicemail is niet zichtbaar in de app ook niet in de oude hi app@Francois, op welke apparaat wil jij die Voicemail installeren? 🤔
Reputatie 7
Badge +13
@DennisSchreve op de Samsung Galaxy 8+
als ik de apps open zie ik dat er geen berichten zijn echter krijg ik wel een sms dat ik 3 voicemail berichten heb
Reputatie 7
Badge +22
@DennisSchreve op de Samsung Galaxy 8+
als ik de apps open zie ik dat er geen berichten zijn echter krijg ik wel een sms dat ik 3 voicemail berichten heb
@Francois, zou je eens willen testen als je je mobiel belt, en wacht tot de voicemail begint, spreek zelf wat in. En hang daarna op, als het dan goed is zou je dan een melding moeten krijgen van de app. 🤔
Reputatie 7
Badge +13
@DennisSchreve op de Samsung Galaxy 8+
als ik de apps open zie ik dat er geen berichten zijn echter krijg ik wel een sms dat ik 3 voicemail berichten heb
@Francois, zou je eens willen testen als je je mobiel belt, en wacht tot de voicemail begint, spreek zelf wat in. En hang daarna op, als het dan goed is zou je dan een melding moeten krijgen van de app. 🤔

@DennisSchreve dit heb ik al geprobeerd krijg alleen een sms
Reputatie 7
Badge +22
@DennisSchreve dit heb ik al geprobeerd krijg alleen een smsDat is vervelend, dan zou ik haast denken dat die app niet compatibel is met de Samsung Galaxy 8+. Maar dat lijkt mij sterk! Ik zou het dan 1, 2, 3 niet weten wat het zou kunnen zijn. 😕
Bij mij werkt de app helemaal niet, hij blijft hangen op het openingsscherm. Ik heb een Sony Xperia.
Zooo hier ben ik ECHT heel erg blij mee. Nooit meer bellen om wat af te luisteren, top! Hoop dat de iOS app snel beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +16
De setup werkt erg makkelijk en ik vindt het ook gebruiksvriendelijk 🙂

@Dennis Probeer eerst op speaker te klikken en dan op play, dan kan je het beter horen 🙂 Werkt voor mij!
Reputatie 7
Badge +22
@Francois, ik heb een update gehad van de app. Ze hebben de bugs van sommige Samsung toestellen opgelost:

Hopelijk is het nu ook bij jou opgelost. Laat je het even weten? ?
Reputatie 7
Badge +13
@Francois, ik heb een update gehad van de app. Ze hebben de bugs van sommige Samsung toestellen opgelost:

Hopelijk is het nu ook bij jou opgelost. Laat je het even weten? ?

@DennisSchreve helaas heeft de update voor mij niet gewerkt de app haalt nog steeds geen voicemail op
Reputatie 7
Badge +22

@DennisSchreve helaas heeft de update voor mij niet gewerkt de app haalt nog steeds geen voicemail op
Ah, bah! ? Dat is erg vervelend! Ik hoop dat iemand van webcare hier weer gaat reageren. ? Dat schiet ook niet op zo dat de app nog niet functioneert na behoren. 😞
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb getest met een Huawei Nexus 6P
App werkt goed,
Echter zijn er een paar dingetjes die ik zou classificeren als bug:
- Geen knop om uit te loggen zoals meerdere mensen al aan hebben gegeven.
- Hoewel via de telefoon speaker wordt afgespeeld gaat het scherm niet uit (proximity sensor) vervolgens druk je met je wang 34 andere knopjes in.

En nog wat feature requests
- Geen notificatie dot bij een nieuwe Voicemail op het app icoon
- Opnemen algemene begroeting

Wellicht meer voor in de toekomst
- Begroeting op basis van telefoonnummer(s)
- Begroeting op basis van tijdstip? locatie? verbonden bluetooth apparaat?
- Delen van voicemail berichten (via bv Whatsapp/mail/etc)
Als oude hi klant heb ik nu niets meer. De oude Hi app werkt nietr meer en de nieuwe KPN app ook niet. Was dit de bedoeling? Zo ja, was het dan niet verstandig gewest hier actief over te communiceren?

Is er bekend wanneer de nieuwe app werkzaam is voor vormalig Hi klanten?
Reputatie 7
Badge +22
Als oude hi klant heb ik nu niets meer. De oude Hi app werkt nietr meer en de nieuwe KPN app ook niet. Was dit de bedoeling? Zo ja, was het dan niet verstandig gewest hier actief over te communiceren?

Is er bekend wanneer de nieuwe app werkzaam is voor vormalig Hi klanten?
Beste @diedec, wat vervelend dat die Hi voicemail app het niet doet, maar ik denk dat die app straks ook niet meer werkt, dat straks alle mobiele klanten gebruik kunnen maken van de nieuwe Visueel Voicemail app. Welke Androidversie heb je op jou Smartphone?
Ik heb een Samsung S7 met Android 7 erop. Ik kan de app wel instaleren, maar er wordt niets zichtbaar. Ook niet na het zelf een nieuwe voicemail inspreken
Reputatie 7
Badge +10
@Francois, @pgfb en @diedec, ik heb jullie gegevens verzameld + welk probleem jullie ervaren en ik heb het doorgezet naar Paul. Hij zal dit intern doorzetten om uit te zoeken wat het probleem is :-)


@ThijsTeunissen8, bedankt voor het signaal. Ik geef het door :-)
Kan het zijn dat je met een zakelijk nummer van KPN deze app niet kan gebruiken. De app geeft aan dat voicemail niet beschikbaar voor mijn mobiele nummer.
Ik heb een Galaxy S8 en was een oude Hi-klant en de "oude" voicemail app deed het al een maand niet meer. Nu deze nieuwe kpn voicemail app geïnstalleerd, maar krijg nog steeds mijn meldingen van nieuwe voicemails per sms binnen. Ook na opnieuw de app geïnstalleerd te hebben.
Hoe kan dit?
Kan het zijn dat je met een zakelijk nummer van KPN deze app niet kan gebruiken. De app geeft aan dat voicemail niet beschikbaar voor mijn mobiele nummer.

Ik heb precies hetzelfde probleem. De app geeft aan dat de app niet werkt voor mijn (zakelijke) nummer.