Husselkorting staat niet op factuur en extra 5GB data ontbreekt

  • 6 May 2022
  • 15 reacties
  • 118 keer bekeken

Mijn husselkorting staat niet op de factuur. De beloofde 5 GB extra mobiele data staat niet bij mijn verbruik.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7

Hoi @Loodgietertje, welkom bij ons op het forum. Er mist wat begrijp ik? Hoeveel abonnementen heb je precies en zijn ze allemaal aangemeld bij de Hussel voordelen? Als je op die link klinkt kan je controleren of de voordelen actief zijn en als dat niet het geval is kan je ze daar aanmelden. 

Dit staat in het overzicht maar de factuur is alsnog €10,- en niet €5,-

Reputatie 7

De korting is nu in ieder geval actief dus, het kan zijn dat die (en de andere voordelen) actief geworden nadat de factuur uitkwam. Zou je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste nummer) in kunnen vullen in de vakjes waar 'Privé’ bij staat? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik er ook een blik voor je op werpen.

Dag Jasper,

 

Waar ik de nummers van IBAN kan invullen zie ik niet. De rest heb ik zo'n beetje allemaal ingevuld. Ik heb ook nog even terug gezocht welke bestelling ik gedaan heb. Het leek alsof ik 5GB extra zou gaan krijgen maar nu ik beter kijk zie ik dat het 5G netwerk betreft.
Blijft nog staan dat mijn factuur €11,50 is ipv €5,-

 

Reputatie 7

De laatste cijfers van de IBAN kan je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ op het profiel zetten, als je die invult kan ik meekijken @Loodgietertje.

Het screenshot heeft het inderdaad over 5G i.p.v. 5GB, het gaat in dit geval alleen om de korting dus waar we naar gaan kijken.

Hoi Jasper,

 

Staat erbij!

groet!

 

Reputatie 7

Merci! Zo te zien zijn er 2 nummers op het adres en was een van beide aangemeld voor de Husselvoordelen. We hebben het tweede nummer nu ook toegevoegd, zodat de voordelen daar ook op geactiveerd kunnen worden.

Nee dat klopt niet. Ik zou husselkorting krijgen omdat ik (al jaren) XS4ALL internet thuis heb. Het internet van XS4ALL geeft (al jaren) gratis 1GB mobiel internet. Dit gratis mobiele internet van XS4ALL is nu omgezet naar KPN en zal gratis blijven (is beloofd). Daarop is husselvoordeel dus niet van toepassing.
Op het KPN kaartje dat nu sinds een maand ongeveer actief is zou ik husselkorting krijgen en dat is niet gebeurd. Nogmaals mijn factuur is €11,50 en niet €5,- zoals aangeboden.
 

Reputatie 7

Dan lijkt het mogelijk om een ander nummer te gaan dan de gegevens die ik op je profiel zie staan. Zou je de gegevens van het bewuste nummer daar ook aan kunnen toevoegen? Dan kan ik met die gegevens nogmaals een blik op werpen.

Beide nummers van mobiel internet bij profiel vermeld.

Reputatie 7

Beide nummers zijn actief en aangemeld bij de voordelen. Het verschil is dat het nummer wat eindigt op 028 een Hussel abonnement en het andere nummer (eindigend op 833) een oudere variant abonnement. De 5 euro korting is alleen mogelijk bij Hussel abonnementen. De korting is voor een van beide nummers van toepassing dus. Wel kan je data delen tussen beide nummers, mocht je dat willen.

Zucht…

Als je hierboven kijkt heb ik op 15 mei een knipsel geplaatst van hetgeen ik besteld heb. Een aanbieding van €10,- /maand en daarop €5,- korting omdat ik XS4ALL thuis heb. Het factuurbedrag zou dus €5,- zijn.

Maar het factuurbedrag is in werkelijkheid €11,50

Hopelijk snap je dat ik daar ontevreden over ben.

 

Reputatie 7

Op deze factuur wordt er over 2 verschillende periodes gerekend, zoals je aan de data kunt zien. De 'Korting op mobiel’ is de Husselkorting, bij dit nummer is die gewoon actief dus. Als je alleen naar de bedragen onder het kopje 'Periode 03.05 - 02.06’ kijkt zie je wat het totaal bedrag voor een enkele maand is, dat is dus inderdaad 5 euro (15-5-5).

Oké Jasper, dat haal ik niet zo duidelijk uit de factuur.  Eerlijk gezegd zelfs met jouw uitleg moet ik drie keer kijken om het te zien. Als het klopt is mijn ontevredenheid ongegrond en ben ik weer blij.
Dankjewel voor je uitleg.

Reputatie 7

Geen probleem @Loodgietertje, de facturen kunnen soms een puzzel zijn als het over meerdere periodes gaat. Als de volgende factuur er is zal het helemaal opgehelderd zijn verwacht ik 🙂