Beantwoord

Iemand zou mij terugbellen over het aflopen van mijn contract, dat is niet gebeurd

  • 1 July 2022
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

KPN zou mij hierover terug bellen; maar niet dus.

Een medewerkster van de helpdesk zei mij dat ik dan korting zou kunnen krijgen , maar wist verder niet hoe: haar collega's waren al weg (na 20:00 uur of zo iets.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door GeSp 1 July 2022, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @LUHULIMA-VOS 

 

Je kan op onderstaande link zelf kijken wat de mogelijkheden zijn en daar zie je dezelfde korting als via telefonisch contact.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement.htm

Via die link kan je trouwens ook een video belafspraak maken als je er toch niet helemaal uitkomt.

 

Je kan er ook voor kiezen om niets te doen, je abonnement loopt dan door onder dezelfde voorwaarden, als je nu maandelijks ook voor een toestel betaald dan stopt de betaling daarvoor ook automatisch na het einde van je contract.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LUHULIMA-VOS,

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te bespreken met 1 van mijn collega's? Of ben je er online uit gekomen met behulp van de link van @GeSp? 🙂