Beantwoord

Ik ben telefonisch niet bereikbaar: ik kan niet gebeld worden

  • 15 January 2022
  • 12 reacties
  • 365 keer bekeken

Mijn telefoon schiet direct op voicemail als ik gebeld wordt. Als ik voicemail uitschakel is mijn nummer niet meer in gebruik. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Tom P. 24 January 2022, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Tom P. Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om gebeld te worden. Weet je of dit met alle nummers is die naar jouw nummer bellen? 

En lukt het wel om naar andere nummers te bellen? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en controleren of in het netwerk alles wel juist staat. 

Done!

Ik kan zelf wel bellen trouwens

Reputatie 7
Badge +15

@Tom P. Ik heb het voor je gecontroleerd en qua netwerkinstellingen staat alles juist. 

Is dit iets van de laatste dagen, en heeft het dus eerder wel gewerkt? En heb je toestel al eens uitgezet en weer ingeschakeld? 

 

Hoi Rutger, Het werkte eerder wel. Hoelang dit al speelt weet ik eigenlijk niet. Ik denk pas een paar dagen.  In en uitschakelen hielp niet. Ik kan zelf wel bellen.

Reputatie 7
Badge +15

@Tom P. Heel vreemd, is er een mogelijkheid de simkaart eens in een ander toestel te testen? Om te kijken of het dan wel lukt om gebeld te worden? 

Ga ik morgen even proberen, ik laat het weten

Reputatie 7
Badge +15

@Tom P. Is het gelukt om de simkaart in een ander toestel te testen? :)

Reputatie 4
Badge +2

@Tom P. Heeft u misschien de optie “houd onbekende bellers stil” per ongeluk aangevinkt staan? Ik heb dit probleem ook gehad en toen ik dat vinkje weghaalde was het verholpen. 

Nee, die staat uit. Maar bedankt voor het meedenken!

 

@Rutger: nog niet. Ik heb nog geen geschikt ander toestel.

Hoi Rutger, simkaart in ander toestel werkte wel. Na het terugzetten op mijn telefoon werkt het ook weer.....problem opgelost dus. Dank voor de hulp