Beantwoord

Ik heb de afgelopen dagen 23 sms'jes van KPN ontvangen over het uitvoeren van een speedtest

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb de afgelopen twee dagen 23 sms'jes gekregen van KPN om een snelheid test uit te voeren met een speedtest link. Nooit om gevraagd. Kunnen jullie stoppen? 😂

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 June 2022, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Meneertje van der Meertje, dat zijn wel heel veel sms’jes inderdaad. Eentje zou voldoende moeten zijn. Lijkt alsof het systeem ze ziet als niet verzonden en het blijft proberen. Krijg je ze nog steeds? 

Reputatie 5
Badge +5

@Bart_Z het is gisteren gestopt bij 73. Snap ook de redenen niet dat ik ze krijgt. Ik heb geen contact gehad met KPN aangaande mijn wifi.

Reputatie 7
Badge +20

73!? Dat is echt wel superveel. Ik zie er maar 2. Dan zijn ze in het systeem blijven hangen. Gelukkig nu wel gestopt, excuses voor het ongemak. 

Reputatie 5
Badge +5

@Bart_Z  alleen vraag ik mij nu nog steeds af. Waarom ging kpn mij deze sturen? 

Reputatie 7
Badge +20

Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook niet zo goed. Ik zie geen contact wat hier ook maar mee te maken kan hebben. Het is mij een raadsel. 

Wellicht heeft een collega op een verkeerde knop gedrukt. Wie zal het zeggen. 

 

Ondanks dit toch een fijn weekend gewenst.Â