Beantwoord

Ik heb een probleem met bellen naar 1244, abonnement activeren lukt niet

  • 1 July 2022
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Dag.Ik had gebeld naar 1244 alleen zei hij dat ik mijn abonnement moest opwaarden alleen hebben we net een nieuwe abonnement en is er geld vanaf gehaald.ik moet namelijk mijn abonnement activeren alleen lukt dat niet.Albast bedankt

Ā 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 July 2022, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Cherry Mae. Opwaarderen betreft Prepaid. Je geeft aan echter ook een abonnement te hebben. Hierdoor is mij de situatie niet helemaal duidelijk. Zou je iets meer toelichting kunnen geven. Vul ook even jouw profiel in, dan kan ik meekijken in onze administratie.Ā