Beantwoord

Ik heb een simkaart, maar hoe kom ik erachter of die van mij is of van mijn man? Heb alleen het serienummer

  • 19 May 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb een simcard waarvan ik alleen het serienummer heb maar niet weet of hij van mij is of van mijn man

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 May 2022, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Majesan 

Is dat een simkaart die hoort bij een nieuw abonnement? Als het goed is hebben jullie een bevestiging ontvangen met als bijlage het contract (Overeenkomst mobiele aansluiting). Hierop staat ook het bijbehorende simkaartnummer vermeld.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Majesan ,

Stop dat simkaartje in een mobiele telefoon en ga dan met een andere telefoon jullie beiden nummers proberen. Je merkt dan snel genoeg bij elk telefoonnummer dat simkaartje hoort. 

Alternatief : 

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoonnummer.

Begint het nummer met bv 31612. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoonnummer. 

Helaas zal dat niet gaan, omdat het geen micro simcard is

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Majesan ,

Stop dat simkaartje in een mobiele telefoon en ga dan met een andere telefoon jullie beiden nummers proberen. Je merkt dan snel genoeg bij elk telefoonnummer dat simkaartje hoort. 

 

Heb je geen oudere mobiele telefoon waar je dat kaartje even kan indoen? 

Helaas, ik ga morgenavond wel naar een KPN winkel bij mij in de buurt