Beantwoord

Ik heb een slechte verbinding op mijn mobiel

• 11 June 2024
  • 11 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ondervind sinds 2 weken erg slechte verbinding met mijn mobiele netwerk. De stappen die werden aangeboden, heb ik doorlopen, maar nog steeds blijft de verbinding erg slecht.

hopelijk kunnen jullie het oplossen.

mvg,

Paul

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 June 2024, 15:58

Bekijk origineel

11 reacties

Heb je een iPhone 11 of 12? Er zijn meer klachten de laatste 2 weken. Kijk maar op dit forum.

iPhone 11

Maar gaat er nog iets aangedaan worden? Of is het alleen constateren? En iedereen betaald er wel voor. Dus komt er dan een compensatie?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @paulvv39, niet fijn dat je verbinding sinds kort ineens niet goed werkt. Het kan verschillende oorzaken hebben, daarom is het belangrijk om eerst een paar dingen uit te proberen.

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

• zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Helpt dit niet, neem dan vooral contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis). Hier kan je een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. 

Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden worden over je melding. 

Reputatie 1

Helaas heb ook steeds wegvallend mobiel internet ik heb een IPhone 12 mini

alle tips hierboven al gedaan… helaas zonder resultaat.

welke stappen kan ik nu ondernemen?

mijn vriendin had de iPhone 11 met het zelfde klachten ze heeft een iPhone 12 gekregen 

Ik ben benieuwd hoe deze zich gaat houden omdat ik overal deze klacht hoor bij de 11 en de 12.

Heb gebeld, de afdeling NSSD (zoiets) gaat er naar kijken. Kan wel nog 1,5 week duren voordat ze contact opnemen met je!!! Dus hopelijk compenseert KPN dit met de maandelijkse betaling. 

Reputatie 1

Heb gebeld, de afdeling NSSD (zoiets) gaat er naar kijken. Kan wel nog 1,5 week duren voordat ze contact opnemen met je!!! Dus hopelijk compenseert KPN dit met de maandelijkse betaling. 

Ik heb net 28 minuten aan de telefoon gezeten waarvan 25 gewacht! De desbetreffende medewerker heeft het doorgezet naar de technische dienst… dus maar weer wachten op een reactie.

ik heb toch sterk het vermoeden dat het door de laatste IOS update gekomen is.

Hebben andere providers hier ook “last” van denk je?

Reputatie 7
Badge +19

Goed dat je gebeld hebt @Marnic. De technische dienst pakt de meldingen zo snel mogelijk op en helpt je persoonlijk verder. Dus zo gauw er nieuws is, dan hoor je het van hen.

Reputatie 1

Helaas nog niets vernomen van de technische dienst 

wordt nu wel echt gek van het geen mobiel internet hebben hoor!!!

Geen Apple Pay kunnen gebruiken geen Google Maps directe telefoon verbinding 

Wanneer gaat KPN nu wat doen?

Dit alles icm slechte wifi thuis…. 😳😳😳

Reputatie 7
Badge +19

@Marnic Je hoort het zo gauw er meer bekend is, zo snel mogelijk. Ik kan helaas niets doen om het te bespoedigen, maar weet dat er aan gewerkt wordt zo gauw er een melding voor je aangemaakt is.

Je hebt je internet en wifi verbinding thuis ook via KPN, toch? Werkt internet wel goed via een internetkabel? Wat ervaar je precies met de wifi verbinding? Ik raad je ook aan om onze Wifi Manager eens te volgen: deze handige servicetool controleert je gehele verbinding en helpt je om wifi optimaal in te stellen. 

Reputatie 1

Ik heb de wifimanager al zo vaak gedaan blijft met de speedtest niet boven de 30 uitkomen dat klopt niet met het abonnement.

ja dan moet je wifi punten gaan aanschaffen…

en kreeg een mail dat het weer duurder gaat worden pfffff

Reageer