Beantwoord

Ik heb geen BTW-factuur van het toestel gekregen bij het contract

  • 17 January 2022
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik vind het heel vervelend, dat ik zelf achter mijn BTW-factuur van mijn nieuwe toestel moet aangaan.

Jullie zeggen dat deze factuur bij het contract zit, maar dat is NIET zo. Dit is een zeer slechte service; zeer onzorgvuldig en totaal niet klantvriendelijk!

Ik hoop dat ik deze BTW-factuur p.o. kan ontvangen.

 

Vr.gr.

Els

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 January 2022, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ElsP, ik heb een kopie van het contract naar je toegestuurd per e-mail. Pagina 3 van deze digitale kopie bevat de Aankoopbon mobiel toestel inclusief een btw specificatie. 

Dank je Jeroen.

Voor mij is het nu opgelost.

Ik hoop voor toekomstige klanten straks ook. Dit probleem speelt namelijk al heel wat maanden.

 

Vr.gr.

Els

Beste Jeroen,

Ook ik heb geen btw-factuur ontvangen voor mijn iPhone. Ik heb de telefoon in één keer betaald. Afgelopen december heb ik de telefoon ontvangen zonder factuur. Bij mijn contract, bestaande uit 2 pagina’s zat ook geen factuur. Zojuist een half uur met de klantenservice aan de lijn gehangen. Daar kreeg ik te horen dat het aan het feit lag dat ik geen klein-zakelijk abonnement had. Maar van de abonnementskosten/ gesprekskosten kan wel btw vermeld worden …

Alvast dank voor re reactie.

vriendelijke groet,

Fouad

Reputatie 7
Badge +19

Zou je jouw forumprofiel willen invullen en dan een seintje willen geven in dit topic @Fouad Kanaan? 

Hallo Jeroen, heb ik gedaan!

Reputatie 7
Badge +19

Kopie van het contract met een aankoopbon daarbij, komt jouw kant op @Fouad Kanaan 

Geweldig. Dank voor je moeite, Jeroen! De factiuur heb ik inmiddels ontvangen.

Hi @Jeroen_dB , voor mij geldt exact hetzelfde.

Bij de klantenservice krijg ik het niet voor elkaar