Beantwoord

Ik kan mijn eigen nummer niet vinden

  • 18 May 2022
  • 4 reacties
  • 2002 keer bekeken

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2022, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb *#61# gebeld. Maar ik zie hier niet één telefoonnummer staan!! Zien jullie in dit overzicht ergens iets staan dat begint met '06'?? Ik niet!

Dus het klopt niet!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Adam Pakuszewski ,

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoonnummer.

Begint het nummer met bv 31612. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoonnummer. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Adam Pakuszewski, het is op zich best handig om je eigen nummer te weten 😬

Heb je een abonnement afgesloten bij ons? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Als het niet om een abonnement maar om Prepaid gaat, zou je dan het simkaartnummer dat op je simkaart staat, in willen vullen in het opmerkingsveld? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!