Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden. Nieuw abonnement.

  • 23 September 2022
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,

al meerdere keren na klantenservice gebeld daar ik niet gebeld kan worden na het ingaan van mijn nieuwe abonnement. Zojuist is het de medewerker van de klantenservice wel gelukt mij te bellen echter andere mensen kunnen mij niet bereiken wat gaat hier mis? Ik kan wel zelf bellen naar anderen. Graag met spoed hulp nodig 

mvg Stephanie 

icon

Beste antwoord door StephaniePaijens 26 September 2022, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo,

al meerdere keren na klantenservice gebeld daar ik niet gebeld kan worden na het ingaan van mijn nieuwe abonnement. Zojuist is het de medewerker van de klantenservice wel gelukt mij te bellen echter andere mensen kunnen mij niet bereiken wat gaat hier mis? Ik kan wel zelf bellen naar anderen. Graag met spoed hulp nodig 

mvg Stephanie 

Vandaag een nieuwe simkaart gekregen en de dame in de zaak kan mij bellen na nieuwe kaart nu een aantal uur later thuis kan ik wederom niet gebeld worden 🤬

Misschien lukt het met de Toestelhulp | Krijg hulp met je apparaat | KPN.

Hallo HansaanZet,

 

Nee daar heb ik niks aan helaas toch bedankt

Hoi @StephaniePaijens . Wat een vreemde storing.

Wat gebeurt er dan als mensen jou proberen te bellen? Wat horen ze? 

Direct horen ze de voicemail. Ik kan wel door kpn gebruikers gebeld worden is een storingsmelding van gemaakt. Probleem ligt dus in het systeem hopelijk kan ik vandaag weer gebeld worden 🤞🏻