Beantwoord

Ik kan verlengen, maar kreeg geen sms met een code

  • 26 May 2021
  • 11 reacties
  • 1085 keer bekeken

Hallo. Ik kan vandaag mijn mobiele abonnement verlengen, maar ik kreeg geen sms'je met een code erin voor de aanbieding. Vraag.me af hoe dat kan. Gr eddy

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 May 2021, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @EddyBear ,

Je kunt 120 dagen voor de afloopdatum van jouw contract verlengen. 
 

Je hoeft hiervoor niet op een sms te wachten. Je kunt ook gewoon verlengen via Mijn KPN, via   0800-0402 of in een KPN-winkel
 

Bij alle genoemde mogelijkheden kun je profiteren van dezelfde aanbiedingen. 

Ik zou graag een SMS willen met de code, zodat ik uitgebreid kan kijken.. maar weet niet waarom ik geen SMS ontvang 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hier de afgelopen week meerdere berichten over gezien en vermoed dat het iets tijdelijks in aard is dat je deze sms berichten niet krijgt/kreeg. Kun je het nog eens proberen?
Als het nog steeds niet werkt kun je het dan eens proberen vanaf een ander apparaat of met een andere browser?

Je kunt overigens ook met ons chatten op www.kpn.com/service. Mijn collega's daar kunnen de abonnementen ook voor je naast elkaar leggen. Dat is een stuk overzichtelijker dan telefonisch.

Hallo,

 

Dat probleem heb ik ook.

Geprobeerd met mijn telefoon, met de pc, een andere telefoon maar krijg geen sms met code.

Andere smsjes van kpn ontvang ik wel dus dat werkt wel.

Ik wil graag gaan verkennen voor andere telefoons maar dat gaat niet echt fijn zo.

 

Misschien dat systeem toch eens een keer laten nakijken want er zijn zoveel die hier over klagen.

Goede middag allemaal,

 

Het probleem bestaat nog steeds. Kan mijn abonnement verlengen, maar ook hier krijgen we geen sms code. Ook. Aan diverse apparaten geprobeerd. Maar krijgen alsnog geen sms binnen. We willen graag op ons gemak kunnen kijken. Maar op deze manier is het gewoon niet tedoen.

Ik krijg ook geen sms code, kan mijn abonnement verlengen. Wil graag kijken wat er allemaal in de aanbieding is 

Reputatie 7
Badge +20

In de meeste gevallen is dit een kwestie van het simpelweg later nog eens proberen, kunnen jullie het nog eens proberen?

Heb t al vaker geprobeerdaar tot heden nog geen sms'je ontvangen

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even mee @Mammaof3kids, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zou je daarbij het te verlengen nummer willen vermelden in het “persoonlijke opmerkingen” veld?

Gedaan

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Mammaof3kids, ik vermoed dat dit te maken heeft met de financiele hulpverlening.
Helaas kan ik je daar verder ook niet mee helpen. De hulpverlener kan hiervoor langs een winkel of met ons bellen op 0800-0402

Hier op het forum kunnen we je hier niet mee helpen, ik heb dit topic hierom ook op slot gezet