Beantwoord

Ik wil dat kpn sowieso privenummers niet doorstuurt naar mijn telefoon. Als er bij mij aangebeld word en de aanbeller hou zijn vinger op het kijkgaatje of voor de videodeurbel doe ik ook niet open.

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik wil dat kpn sowieso privenummers niet doorstuurt naar mijn telefoon. Als er bij mij aangebeld word en de aanbeller houd zijn vinger op het kijkgaatje of voor de videodeurbel doe ik ook niet open.

icon

Beste antwoord door HGD 17 May 2022, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil dat kpn sowieso privenummers niet doorstuurt naar mijn telefoon.

Volgens mij kan dat niet ingesteld worden.

 

Als er bij mij aangebeld word en de aanbeller houd zijn vinger op het kijkgaatje of voor de videodeurbel doe ik ook niet open.

Als u gewoon niet opneemt, dan komt dat op hetzelfde neer.

Reputatie 6
Badge +8

Je kunt dit instellen in de bel-app van je telefoon.

 

Hallo @Fred Buijs , onbekende nummers blokkeren heeft ook veel nadelen, veel officiële instanties werken met privénummers, zoals overheid, ziekenhuizen, familie, dat ga je dan allemaal missen.

 

 

Ik heb al jaren een blokkade voor stiekeme oproepen op mijn enige nummer, een “vast” nummer.

Maar ik zie wel als er iemand probeert te bellen, in de oproepen lijst.

Het is nog maar zelden dat iemand dat nog probeert, de meeste mensen hebben nu toch echt wel in de gaten dat er vaak niet wordt opgenomen en daar bij is het ook lomp en onbeleefd.

En als een ziekenhuis oid het nu nog steeds niet voor elkaar krijgt om een nummer mee te sturen heden te dage dan moeten ze daar hoog nodig mee aan de slag. Juist bij zo’n gesprek met een vertrouwenspersoon wil ik wel weten wie ik voor me heb.

Maar, ik kan me wel voorstellen dat een druk persoon niet zit te wachten op mensen die een rechtstreeks nummer van een arts gaan terugbellen, in zo’n geval zou het centrale nummer van het ziekenhuis meegestuurd kunnen worden.

Ander voorbeeld, een servicemonteur belt me op met z’n mobiel om zijn komst aan te kondigen en ik zie het nummer van z’n zaak, kijk, dat is mooi, hij wordt niet gestoord tijdens zijn werk en ik weet toch wie er belt.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Fred Buijs, welkom. 

@Nick83 heeft gelijk, via KPN kan dit niet worden ingesteld. Echter is het tegenwoordig op veel telefoons mogelijk om dit via de bel app op de telefoon zelf in te stellen. Zoals @HGD al aangeeft!