Beantwoord

Ik wil facturen opvragen van jan tm april 2020

  • 3 December 2021
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Zou iemand me kunnen helpen met het opvragen van de facturen van januari t/m april 2020 voor mijn mobiel abonnement?

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 December 2021, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Joost, welkom op het forum. 

Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik heb je een e-mail gestuurd met de facturen. :relaxed:

Hoi Alex, fijn dat je me zo goed en snel hebt kunnen helpen. De volgende keer probeer ik eerst het forum. Het is namelijk zo dat ik 3 dagen geleden meer dan 1 uur gebeld heb met jullie klantenservice, ik 3 medewerkers heb gesproken en geen van allen mij aan deze factuur kon helpen. Zeer frustrerend! Misschien een suggestie dat jij ze gaat trainen 😜

Hallo @Joost den Teuling , een volgende keer kun je beter je facturen maandelijks downloaden en eventueel uitprinten, dan heb je ook geen gezeur achteraf.

 

Helemaal met je eens Jan, dat is ook de reden waarom ik dit nu aan het doen ben.

Overigens is er denk ik iets mis gegaan Alex, ik heb namelijk een lege zip file van je ontvangen. Zou je het nog een keer willen proberen?

 

Overigens is er denk ik iets mis gegaan Alex, ik heb namelijk een lege zip file van je ontvangen. Zou je het nog een keer willen proberen?

CC: @Alex_P 

Reputatie 7
Badge +24

Dit verbaast mij wel, het zou bekend moeten zijn hoe dit gedaan moet worden. Goed advies van Jan overigens. 

Helemaal met je eens Jan, dat is ook de reden waarom ik dit nu aan het doen ben.

Overigens is er denk ik iets mis gegaan Alex, ik heb namelijk een lege zip file van je ontvangen. Zou je het nog een keer willen proberen?

Helemaal vergeten om de facturen daadwerkelijk aan de zip toe te voegen. Bij deze alsnog gedaan. :relaxed:

Beste Alex, ik denk dat er opnieuw iets mis is gegaan. Ik heb dit keer namelijk geen mail van je ontvangen. Fijn dat je het nog een keer wilt proberen. 

Beste Alex, ik denk dat er opnieuw iets mis is gegaan. Ik heb dit keer namelijk geen mail van je ontvangen. Fijn dat je het nog een keer wilt proberen. 

CC @Alex_P 

Dank je Jan, ik weet blijkbaar niet hoe ik Alex in de CC kan zetten zoals jij.

Alex en Jan bedankt voor jullie hulp! 

Hallo @Joost den Teuling , je klikt op het apenstaartje @, dan zie je een lijstje met namen uit jouw topic en daar klik je op, degene waar je op klikt krijgt dan een melding.

Bijvoorbeeld: Hallo @Alex_P  en @JanD