Beantwoord

Ik wil graag een kopie van de garantiebewijs van mijn telefoon

  • 26 January 2022
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Hallo

 

Ik heb in september mijn abonnement verlengd met een telefoon erbij.

Zou graag een kopie van mijn garantiebewijs willen?

 

Groetjes jolanda 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 29 January 2022, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Foeske1986! Goed om te lezen dat je contact met ons opneemt, via ons forum!

Het aankoopbewijs van het toestel zit als bijlage opgenomen in het contract. Als het goed is, heb je deze per e-mail ontvangen en kun je deze downloaden in jouw persoonlijke bestelomgeving, met het bestelnummer en je postcode.

Als jij het contract niet meer hebt of kunt downloaden, dan kun je een kopie van het contract opvragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!