Beantwoord

Ik wil graag mijn nota inzien, heb sinds kort een mobiel abonnement

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb geen prepaid meer en een abonnement, wil graag weten wat ik verbruik, krijg nergens antwoord, ben 87 jaar en al dagen bezig contact te krijgen, geef eens antwoord KPN. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 May 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Heb je al een KPN ID aangemaakt en jouw mobiele abonnement in MijnKPN (klik) aan die KPN ID gekoppeld.

Zodra je dat gedaan hebt kan je daar dan jouw facturen inzien.

Hallo, van harte welkom op het forum van kpn 🌻.

Ik typ met gewone letters. Tenzij u leesproblemen heeft dan zal ik alsnog blokletters gaan gebruiken.

Het gebruik is te zien met behulp van de MijnKPN app die u op uw smartphone kunt downloaden. Vraag desnoods hulp aan (klein)kinderen.

Heeft u geen smartphone dan is het ook te zien via de website versie op uw laptop. Ga dan naar http://kpn.com en klik rechtsboven op MijnKPN. Heeft u nog geen account dan kunt u dat maken (evt. hulp dus van kinderen of kleinkinderen).

Ook de factuur staat daarin. U krijgt steeds een e-mail als die daar klaar staat.

Reputatie 7

Hoi @Watervrouw, welkom bij ons op het forum. Zoals wjb en Peter al aangeven kan je de facturen (en andere informatie van het abonnement) in MijnKPN vinden.

Daarvoor moet het abonnement wel gekoppeld zijn aan MijnKPN, als je bent ingelogd en naar de Productpagina gaat, zie je jouw mobiele abonnement dan staan? Als dat niet het geval is kan je (eventueel met hulp zoals Peter noemt) het abonnement daar koppelen door te klikken op 'Koppelen product’. Daarna komen enkele stappen in beeld, na het volgen van die stappen is het abonnement gekoppeld en te zien in MijnKPN.

'’Koppen product'’ moet zijn '’Koppelen product'’

@Jasper 

Reputatie 7

Ik pas het heel stiekem aan, dank je! 😉